Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Eylül 2017 Perşembe

Esterel Göz Kalemi No:402 Ultra Dark Black & Esterel Dudak Kalemi No: 537

(Bir sabah mail kutuma bıraktığı, kendisinin tasarlamış olduğu header ile beni bir kez daha şaşırtan, mutlu eden ve bloğumu daha güzelleştiren sevgili Nilgün Özen Aydın'a çok teşekkür ederim...)

.......

Kalemlerle aranız nasıl? Siz de benim gibi evlerde onlarca kaleme sahipken, gözünüz hala farklı tonlarda kalem arayışında mı? Ya da aldığınız herhangi bir kalemi kısa sürede sömürenlerden misiniz? Veya kendi işlevinin dışında kullananlardan mı?
 
Aslında çok eski, ama bir görünüp bir kaybolan marka Esterel'in, göz ve dudak kalemleri bugünün yazı konusu.
Makyaja yeni başladığım dönemlerden bildiğim eski ve köklü marka Esterel'in göz ve dudak kalemlerini, sevgili Nilgün'ün etkinliği vesilesiyle hatırlamış oldum.

Her iki kalemi de çok beğendiğimi hemen belirteyim. Göz kapaklarım nispeten düşük ve yağlı olmasına rağmen siyah eyelinerin;  tonu, gün içerisinde asla akma bulaşma vs yapmaması, gün içerisinde renginin solmaması, yapısının sert olmaması birçok markanın ürününü, başarı olarak geride bırakıyor.


Yukarıda saydığım özellikleri gözönüne aldığımızda temizliğinin de zor olacağını düşünürüz değil mi? Ancak tam tersi; kalemin suya dayanıklı makyaj temizleyiciye bile ihtiyaç duymadan, inanılmaz kolay temizlenen bir yapısı var.
Dudak kalemine gelecek olursak, göz kaleminden bir tık sert formda fakat yine de sürümü kolay. Dudakta kalıcılığı da fazla.
Dudak kalemi ve veya ruj uygulamadan önce dudaklarımıza peeling tarzı bir bakım yaparak dudaktaki ölü deriden kurtulduğumuzda, uyguladığımız ürünün daha sağlıklı bir görünüm verdiği bir gerçek. Bu kalemde de renginin enfes olduğunu; ancak yapı olarak dudak kusurlarını belli ettiğinden dudaklara bu tarz bir önçalışma yapılması gerektiğini de iletmiş olayım.
Markanın, ne yazık satış ağı geniş değil. Esterel göz ve dudak kalemlerini bulmak neredeyse imkansız. Satıldığı yerleri bilenleriniz varsa aşağıya yorum bırakabilir misiniz?

 

20 yorum:

  1. Aaa ilk defa görüyorum bu markayı güzele benziyor ürünler ♥

    YanıtlaSil
  2. Nilgünün ellerine sağlık harika olmuş
    Her iki kalemi de severek kullanıyorum ben de. Bulduğum zaman 2 şer tane alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede buluyorsun Lerzancım, karaborsa gibi bunlar?

      Sil
  3. dudak kaleminin rengi mükemmel :-))

    YanıtlaSil
  4. Göz kalemi olayı çok seviyorum ben. Kolay temizlenmesi de çok iyiymiş

    YanıtlaSil
  5. Header harika Nilgün Hanımın ellerine sağlık :) Bu kalemlerin nerede satıldığını öğrenirsem ben de mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  6. harika güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  7. göz kalemini genç kızlığımda çok kullanmıştım en sevdiğim göz kalemlerinden biridir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılların markası ama ah bir de kolay bulunabilse...

      Sil
  8. markayı duymuştum ama hiç kullanmadım, dudak kaleminin rengi çok güzel, göz kaleminin de akma yapmaması çok güzel, gözlerim kapaklarım katlı olduğundan kalemler bulaşma yapabiliyor denemek isterim rastlarsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, benim de gözkapaklarım biraz düşüktür. O yüzden bu kalem çok işime yaradı :)

      Sil
  9. Nasıl da yakışırmış arkadaşıma...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...