Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Ekim 2018 Perşembe

Fashionmia'da Sonbahar-Kış Sezonu...

Bugün itibariyle soğuk havayı hissettik Ankara'da. Kışlık kıyafetler ise çoktan çıkarılmış, dolabımda beklemedeydi. Şimdi ise sonbaharı doya doya yaşama zamanı...

Bu arada, gardropta yeni düzenlemeler yapacaklar ve tabii kendim için, alışveriş sitelerini de yakın incelemeye aldım. Özellikle de fiyat anlamında cheap women's clothing  ürünlerini, özellikle de kaliteli gördüklerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Özellikle bu sezon portakal ve tarçın renkleri revaçta. Bu rengin de kullanıldığı, bu şık elbise, gardrobunuzun joker parçalarından olabilir.  BURADA
Mevsime uygun winter outerwear   ürünlerine  yoğunlaşacak olursak;
Soğuk havalarda da şık görünmek isteyenler için bu harika pelerine, kürk detayıyla hareket katılmış. Farklı renk seçeneklerini de inceleyebileceğiniz adres BURADA.
Boyu, rengi ve modeline apayrı bir bayıldığımı söyleyebileceğim bu trenchcoat BURADA.
Kapüşonlu pofuduk montun kol ve etek kısmındaki zarif çiçek desenlerine bayıldım. BURADA.
Sonbahar ve kış sezonunda canlı, cıvıl-cıvıl renk arayanlar için bence bu ürün harika. Detaylar BURADA.
Ve ve ve, benim bu sitede favori parçalarımdan biri olan gül kurusu renkteki bu model. Farklı renkleri de mevcut ama bu renk bu modele yakışmıyor mu sizce de? BURADA.


Peki ya sizin favoriniz hangisi?











33 yorum:

  1. Turuncu ve pembe montlar mıkımmel duruyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de seçim yapmakta zorlandım çok :)

      Sil
  2. turuncu elbise çok şık :)!

    YanıtlaSil
  3. şu kürkleri çok seviyorum ama bana hiç yakışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma, aynı dertten ben de muzdaribim :)

      Sil
  4. İzmir'de de hava soğumaya başladı..🤔 Bayan mont ve kabanlar çok iyi gözüküyor..ilk baştaki daha ucuzmuş 114 lira,diğerleri ise 169 lira civarında..Alacaklar güle güle kullansın..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar şimdi biraz daha düştü tabii döviz kurundan dolayı :)

      Sil
  5. Portakal rengine bayılırım, siyah pelerinli de çok şık ama umarım kürk gerçek kürk değildir, soğuk havada o şortu nasıl giyiyorlar yahu?:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, ne kadar güzel bütünleşmiş modelle :) Gerçek kürkü bu fiyata vermezler diye düşünüyorum ama zaten gerçek kürk giymesin kimse ;)
      Giyilir yahu, neden olmasın :))

      Sil
  6. WOW! Fantastic blog, great post. Nice. I am follow you now follow you back :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    YanıtlaSil
  7. turuncu çok şık ve favorim :)

    YanıtlaSil
  8. pembe mont ne kadar tatlı, kilolu gösteriyor diye giyemiyorum bu tarz montları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki böyle bir dezavantajı var o tarz montların Esracım, ama harikalar...

      Sil
  9. Sarı kaban tam benlikmiş İlknur :)

    YanıtlaSil
  10. Ben hepsi diyeceğim :) Ne kadar güzel şeyler var böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of of sorma Yeşimcim, muhteşemler. Hazır döviz kuru da iyiyken bu aralar, bakmak lazım ;)

      Sil
  11. Hepsi mi favorim desem ne desem bilemedim, nasıl güzeller! Şu en alttaki pembede çok gözüm kaldı ama :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Başakçım, çok çok sevdim ben de, hepsi birbirinden güzel...

      Sil
  12. Fantastic post, very nice :)

    Follow for follow?

    Https://threecrystalbooks.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  13. Tarçın renkli elbise hem model hem de renk açısından dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
  14. Bordo ve sari olana bayildim 😊

    YanıtlaSil
  15. Ben pelerine ve en sondaki gül kurusu monta bayıldım çok hoşlar bloğunuzda öyle sevgiler :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...