Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Ocak 2018 Cuma

Bioderma Atoderm Duş Yağı & Bioderma Sebium Lotion

Bioderma markasına ait ürün denemeyen pek yoktur sanırım. Ünlü Fransız markasının her cilt tipine ve sorununa yönelik herkesin kullanabileceği ürünlerle ilgili pek çok deneyimimi ben de bloğumda yazdım. Bugünse, 2 farklı ürünle ilgili görüşlerimi paylaşacağım.
Sevgili Kübra'nın etkinliğinde verilen ürünlerden biri özellikle kuru ciltlere yönelik duş yağı, biri de yağlı ciltlere yönelik tonik.

1- Bioderma Atoderm Duş Yağı:
Özellikle kuru ciltlere önerilen duş yağını, kış mevsiminin etkisiyle, ara ara kurumaya meyleden cildim için ben de kullanıyorum. Kremsi yapıdaki yağı, duş sırasında uyguluyorum, birkaç dakika kadar cildimde beklettikten sonra duruluyorum.

Kesinlikle yağlı bir his bırakmadan, cilt tarafından da emilip harika bir nemlendirme etkisi yaratan ürün- bebekler-çocuklar ve yetişkinler için öneriliyor. Cildi kuruya dönük kızım için de iyi bir nemlendirici.
 
2- Bioderma Sebium Losyon Tonik:
Markanın bu ürünüyse yağlı ve yağlıya dönük karma ciltlere öneriliyor. Tester boy olmasına rağmen epey kullandığım tonik, daha önce denediğim birçok tonik gibi alkol içermediğinden cildimi rahatsız etmiyor. Aksine, cildimi rahatlatan, makyaj kalıntılarını ve kiri cildimden iyi arındıran bir ürün.
 
Hafif çiçeksi, hafif bitkisel kokusuyla hoş bir ferahlık veren ürünün orijinal boyu 200 ml.

Mutlu cumalar...
 
 

11 yorum:

  1. duş yağı güzel ama losyonu merak ettim asıl ben onu denemedim hiç..

    YanıtlaSil
  2. Duş yağı benim de favorim oldu. Kışın çok kuruyan cildime çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, memnun kaldığına eminim Nilgüncüm :)

      Sil
  3. İyi bir marka bazı ürünlerini kullandım ve çok sevdim:))

    YanıtlaSil
  4. Bir ben varım sanırım denemeyen :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede not almanı önereceğim Yeşimcim :)

      Sil
  5. Bioderma ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Benjm decildim cok kuru deneyebilirim 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...