Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Ocak 2018 Salı

Annagaspi Whitening Blemish Balm

Aslında bitireli epey zaman oldu ama benim, yazısını ancak hazırlayabildiğim bir ürün, günün konuğu.
Daha önce hiç denemediğim bir marka olan Anna Gaspi, Kore kozmetik markalarından. Tanıtım amaçlı olarak Nar Ecza tarafından gönderildiğinde, yeni bir marka deneyeceğim için heyecanlandım elbette.
 
Gayet hafifi yapılı ürün, uzakdoğuluların beyaz görünme çılgınlığından nasibini almış. Beyazlaştırıcı etkisi bulunan BB kremin kapatıcılığı neredeyse yok gibi.
Ancak, cilt görünümünü düzgünleştirme ve pürüzsüzleştirme işlevini gayet iyi yerine getiren ürün, SPF39 içeriyor.
Çok hafif ve güzel kokulu BB kremin tek bir renk tonu var ama yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi ten rengiyle bütünleşiyor.
Lekeli cilde sahip olanlar için yeterli gelmeyecek kapatıcılığı ancak, ürünün vaatlerinden biri de lekelerin görünümünü azaltmak. Bunu da rengiyle değil içeriğiyle yerine getiriyormuş. Ancak, sanırım bunu tek tüple çözmek pek mümkün değil. O nedenle ben üzerine ince bir kat fondöten uyguladım.
 
Islak, canlı ve aydınlık bir görünüme kavuşturan BB krem 15 ml.lik ambalajında satışa sunulmuş.
 
Sizler bu ürünü denediniz mi, ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?



8 yorum:

  1. Kullandığım zaman çok çok beğenmiştim bu BB kremi; ama yeniden almaya sıra gelmiyor ki :( Sevgiler İlknur'cum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah onu hiç sorma Başakçım, eldekileri denemekten aynı ürüne yeniden şans veremiyoruz pek, sevgiler canım ;)

      Sil
  2. Ürünü duydum, denemedim ama bu tarz ürünleri seviyorum, rastlarsam deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. ben de kullandım ama dediğin gibi hem kapatıcı değil elim gitmiyor hem de beyazlatma etkisi için çok minnacık bir tüp bana göre..

    YanıtlaSil
  4. Ablam kullanıyordu ama sevip sevmediğini hatırlayamadım. SPF 39 içerdiği için başka bir ürünle karıştırıp kullanıyor o da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Sevdacım, ben de üzerine ince bir kat fondöten geçiyorum...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...