Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Nisan 2017 Çarşamba

Kırmızının Yeri Başka

Mavinin sihrine her zaman inanırım ama kırmızın yeri de bir başkadır bende. Her tene ama özellikle esmerlere çok yakıştırdığım renkle bir sade ve şık kombin daha paylaşmak istiyorum sizlerle.

İçimizin kıpır kıpır olduğu şu günlerde canlı, cıvıl cıvıl ve enerji veren renkleri daha sık kullanır oldum. Kırmızı renkli kombinler ise bu anlamda en uygun seçim bence.
Özellikle de siyah-beyaz uyumuna en çok eşlik eden renk olarak yine kırmızı derim. Bu yüzden de bu kombinimde bu uyuma dikkat çekmek istedim.
Üzerimdeki kıyafetim FashionMia'dan. V yakalı bu asimetrik üst, aynı zamanda hem şal gibi, hem de ceket gibi kullanılabilir.
V yakalı ve asimetrik kesime sahip kıyafet, üst kısmından omuzlara oturuyor. Bu sayede şal gibi üzerinizden kaymıyor, sabitlemek zorunda kalmıyorsunuz. Bir kenarında bulunan kalın banttan diğer kenarını geçirerek hem şık bir görünüm elde ediyorsunuz, hem de kıyafet iyice üzerinize oturuyor.
Kırmızının yanısıra siyah ve yeşil renkleri de bulunan ürünü detaylı incelemek ve alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.

27 yorum:

  1. kırmızı bi insana bu kadar yakışır :)

    YanıtlaSil
  2. Kullanışlı, şık bir etolmüş gerçekten, güle güle kullan İlknur'cum :)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK ŞIK OLMUŞSUN BAYILDIM :)
    BU ARADA SON YAZIMA BEKLERİM.
    SEVGİLER. :)

    YanıtlaSil
  4. Kırmızının bu tonunu çok begeniyorum.Bende beyaz tenliyim resmen acıyor valla.Sizide açmış cok yakismis 💙😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı her tene, herkese çok yakışıyor :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Kırmızı çok enerjik bir renktir giydiğin ya da baktığın anda kendini iyi hissedersin sana da çok yakışmış canım kırmızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, cıvıl cıvıl :)
      Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  6. Ayakkabılara aşık oldum çok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de gördüğümde aşık olmuştum :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  7. kırmızıyı çok severim.Sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. Facebookta yazdığım gibi kırmızı sana çok yakışmış. Ayakkabılar da dikkat çekiyor. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Safiyecim, o ayakkabıya bayılıyorum ben de :)

      Sil
  9. Kesinlikle kırmızı bir başka, çok yakışmış :* Bana da ziyarete beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok yakışmış canım.Ayakkabılar favorim oldu benim.♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Filizcim, ayakkabım efsane benim için :)

      Sil
  11. Kırmızı nasıl da yakışıyor <3 Özellikle ayakkabılar beni benden aldı, sosyal medyada gördükçe iç geçirmedim değil :D Mutlulukla kullan ablacığım <3 :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...