Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Ağustos 2020 Salı

Newwell Bioenergy Cilt Beyazlatıcı Leke Kremi

Hepimizin bildiği gibi, başta güneş ışığı olmak üzere, hormonal değişiklikler, hava şartları ve kullandığımız bazı renkli kozmetik ürünleri, cildimizde leke oluşumuna sebep olur. Oluşan bu lekeler sayesinde cildimize yansıyan renk eşitsizlikleri ise ne yazık ki hepimizi rahatsız eden bir gerçeğe dönüşüyor.

Dönem dönem ben de cildimde oluşan bu lekelerle mücadele anlamında cildime özel bakımlar uyguladım. Kullandığım süre içerisinde de, daha önce oluşan lekelerin tonunda açılma ve hatta yeni oluşmaya başlayan lekelerin yok olduğunu gözlemlediğimi hatırlıyorum.

Bugünlerde ise cildimde yine oluşmaya başlayan lekeler için Newwell Bioenergy Cilt Beyazlatıcı Krem kullanmaya başladım.
Cilt lekelerini giderme ve cilde ihtiyaç duyduğu nemi kazandırma vaadinde bulunan kremin; aynı zamanda ciltte siyah nokta oluşumunu da engellemek üzere formülünde salisilik asit kullanılmış. Cildi beslemek ve nemlendirmek içinse ürün içerisinde Hyalüronik asit ve argan yağı bulunuyor. Yine içeriğinde bulunan SPF50 ile de yeni güneş lekelerinin oluşumunun önlenmesi amaçlanmış. 

Elbette ki, kısa süre içerisinde, oluşumu bile uzun süren güneş lekelerinden kurtulmak pek mümkün değil. Bunun için sabırla ürünü düzenli kullanmak gerektiği unutulmamalı. 

Ürünün 70 gr gibi büyük bir ambalajla satılıyor olması, günde 2 kez kullanımı önerilen bu ürün için gayet yeterli. Fiyat-gramaj değerine vurulduğunda ise, satış fiyatı da gayet uygun.

Tüm cilt tipine uygun olduğu bilinen ürünü, cildime masaj yaparak uyguladığımda yoğun kıvamına rağmen, kolay emilimini ve beyaz renginin ciltte kalmadığını gözlemledim. Ancak, uygulama sonrası, resmen bir koruyucu kalkan gibi ciltte incecik bir tabaka bırakıyor. Kesinlikle bu bir sorun değil, aksine makyaj öncesi cildinize baz uygulamanıza gerek kalmıyor. 
Ürünün içeriğini ise aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. 
Bu yazımla ilgili ileriki dönemlerde yeniden bir düzenleme yapacağım, çünkü kısa sürede ancak bu kadar deneyim edinebildim. Bir "Öncesi-Sonrası" fotoğrafı da eklendiğinde ise yazı tamamdır diyorum ;) 

Acil kullanmaya başlamam gerek, ürünü nereden temin edebilirim diye soranlar için bu leke kremi Newwell'in online sayfasında.

Mutlu haftalar...
 




6 yorum:

  1. Ben de kremi denemeye başladım ama çok daha yararı olacağını düşündüğüm için görümceme verdim; asıl onun deneyimlerini paylaşacağım daha sonra blogda. Güneş korumasının olması güzel; ama, leke açıcı salisilik asitten başka bir içerik daha görmeyi isterdim. Güle güle kullan İlknur'cum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmaya devam ediyorum, yazacağım. İçerik konusunda haklısın, umuyorum arge çalışmalarında bu görüşümüzü de dikkate alırlar Başakçım, sevgiler...

      Sil
  2. Çok merak ediyodum bu kremi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum açıklamalarım yeterli olmuştur Esracım :)

      Sil
  3. Newwel kremi merak ettim bu kıs bir deneyeyim ☺️

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...