Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Mayıs 2020 Salı

Sosyalanneyim.com ile #MutluKadinGucluKadin Etkinlik Sponsorları(Güzellik-Kozmetik Ürünleri)

İlk yayınımı daha önce paylaştığım #MutluKadinGucluKadin etkinliğine dair ikinci yazımı paylaşıyorum şimdi. Bu kez sıra, bu güzel günde bizlere destek olan markalardan güzellik, kozmetik ve bakım ürünlerine dair.
(Alfabetik sırayla...)
3ka.com.tr, den gelen bu şampuanı çok severek kullanıyorum. Organik ürünler arasında yer alan şampuan hem naif kokulu hem de saçları yumuşacık yapıyor.

Bade Natural, birbirinden güzel 2 ürününü bizlerle buluşturdu. Ürünler hakkındaki detaylı yazımı burayı tıklayarak okuyabilirsiniz. 
Saç dökülmesine karşı etkili şampuan ve argan yağı içeren bakım yağı Bioblastan. Şampuanı eşim, bakım yağını ise ben severek kullanıyoruz.

Seyahatlerimde kullanmak üzere bir kenara ayırdığım numune boy ürünler Capicadeden.

Catalyn, acı biber özü ve mentol içeren Heat Lotion ile bedenimize daha iyi bakmamıza yardımcı oldu. Rahatlatıcı sıcak etkisi sayesinde ağrı azaltıcı ve gevşetici özelliği bulunan ürünü denemenizi öneririm.
Carmelos Beauty, bu etkinlik sayesinde tanıştığım bir marka. Özellikle şampuan ve diğer saç bakım ürünleri de hayli iddialı. Denemeye başladıktan sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

Catherine Arley, yine yıllarca hepimizin bildiği, tanıdığı ve hiç eskimeyen bir marka. İlk rujumu lise yıllarımda bu markadan almıştım. Ve eminim ki, o dönemde kullandığım cilt bakım ürünleri sayesinde ergenlik sivilcesi sorunu hiç yaşamadım. Şimdi ise rengarenk ürünlerle dolu çok şık bir paket, bu etkinlikte bizlere hediye edildi.

Beyazlatıcı etkili ve diş korumada hayli iddialı macunlarımız Dr. Whiteden. Ambalajı sayesinde kullanım kolaylığı da sağlayan ürün, eşim tarafından da çok beğenildi.

eq_pharmanın bu temizleme köpüğünü çok beğendim. Hem iyi temizliyor, hem kokusu güzel.

Özellikle Corona döneminde sürekli kullandığım L-Prolin-Q10 el kremi Fito Kozmetikten. Eczanelerde satılan ürün, ellerdeki nem bariyerini koruyor ve tahriş olmuş cildi onarıyor. 



Metil alkol içermeyen, antialerjik ve doğal esansların içerdiği kalıcı kolonyamız Göynük Kolonyaları,ndan. Göynük'ün meşhur Zafer Kulesi tasarımlı şişeleri de çok güzel. 

Hobby Kozmetik, yıllardır severek kullandığım markalardandır. Hele o jölesini ortaokul döneminden itibaren çok uzun süre kullandığımı bilirim. Şimdilerde ise ürünlerini çeşitlendiren markanın bu iki ürününü denemekteyim.



Kiana Kozmetik, hem kendisini hem de ürünlerini ilk defa tanıdığım bir marka. Kırışıklık giderici ve cilt tonunu düzenleyici özellikteki sabunu sabah-akşam düzenli kullanım sonrası sizlerle ayrıntılı paylaşacağım.



Paprika ve chili biberi içeren iki kat etkili Yatıştırıcı Masaj Jeli Miss Farmasiden. Paraben, parafin ve gluten içermeyen ürünü, kol sarkmalarına karşı kullanıyorum ben. Denerseniz etkisini göreceksiniz.



Missha ise denemek için sabırsızlandığım ürün paketiyle bizlerleydi. Özellikle ayak kremini çok merak ediyorum. 



Nays Collection, çok sevdiğim ürünlerinden oluşan bir paketle bizlerleydi. Daha önce deneyimleme şansı bulduğum parfüm ve makyaj temizleme mendilleri ile ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz. Makyaj temizleme mendilleri ise hem seyahatlerimde benim için büyük kolaylık sağlıyor, hem de performansını çok yüksek buluyorum.

Her yeni gün ürün skalasını genişleten marka Procsin, yepyeni ürünlerini bu güzel günde bizlerle paylaştı. 

Özellikle burun bandı benim ve eşimin favorisi olan Rituel de Beaute, şimdi yeni deneyimleyeceğim yüz maskesi ve intim temizleme mendilleri ile bizlerleydi. 

Savon de Royalin bu harika sıvı el sabunları hem elleri yumuşacık yapıyor hem de ambalaj tasarımları çok başarılı.
Uludağ Herbal, özellikle bitkisel bakım yağlarıyla bildiğimiz bir marka. Payıma düşen ise badem yağı oldu. Saç ve kaş-kirpik bakımında severek kullandığım bu yağ, son şişemi bitirmek üzereyken imdadıma yetişti. 
Vpleksi Home, makyaj düzenleyicisi anlamında hepimizin bildiği, kaliteli ürünlerin yer aldığı bir marka. Bu düzenleyici de benim işime çok yaradı. Bir makyaj bloggeri daha ne ister ki? (Evet, haklısınız; çok daha fazlasını :))   )





Yeşil Marka, birbirinden farklı ürün göndererek etkinliğimize katkıda bulundu. Payıma düşen duş jeline ise bayıldım. Hem organik, he kimyasal içermiyor, hem temizlemesi gayet iyi.



Yves Rocher, Hydra Vegetal serisinin birbirinden başarılı 3 ürünüyle bizlerleydi. Kullanım sonrası mutlaka deneyimlerimi paylaşacağım.

Zenix Beauty, daha önce hiç denemediğim bir marka. Argan ve keratin içeren maske ve saç bakım ürünleri bulunan ürün yorumlarımı en kısa sürede paylaşacağım.


Etkinlikle ilgili son yazım; gıda-temizlik-ev ve çocuklara yönelik ürünlerle ilgili olacak. Tüm sponsor firmalar ve etkinlik sahibesi sevgili Fatma'ya çok teşekkürler...















































































































































































2 yorum:

  1. ne güzel ürünler özellikle avalon saça hacim veren şampuanı merak ettim...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...