Bak Bakalım Blogumda Var mı?

29 Temmuz 2017 Cumartesi

Bio Z Kokusuz Sarımsaklı Şampuan

Kadın-erkek hepimizin ortak sorunlarından biri de saç dökülmesi. Bitkisel tedavinin yanısıra dermatoloji biliminden de yardım alarak saç dökülmesini önlemeye çalışıyoruz. Tükettiğimiz gıdaları ve mevsimsel etkilerin dökülmeye etkisini saymazsak; saç dökülmesini engelleme konusunda işe yarayacağını düşündüğümüz ve en çok kullandığımız ürün; şampuanlar...
 
Ara ara benim de yaşadığım bu sorunu önlemek adına sadece şampuan kullanmak benim için yeterli oluyor. Bu anlamda son denediğim ve bugünlerde bitmek üzere olan Bio Z Sarımsaklı Şampuanla ilgili deneyimlerimi sizlerle paylaşabilirim.


"Sarımsakli" deyince biraz duraksayabilirsiniz ancak, korkulacak bir durum yok, gerçekten sarımsak kokusu olmayan bir şampuandan bahsediyoruz.

Sarımsağın, dökülmeyi önleme/azaltma etkisi için beta-karoten, çinko, pro vitamin B5, vitamin B3 ve kalsiyumla biraraya geldiği ürün, bu sayede saça canlılık ve direnç kazandırıyor.

Sarımsak ekstresinde bulunan etken maddelerin saç hücrelerine beslenme ve oksijen anlamında verdiği olumlu etkiyi de kattığınızda, saç köklerindeki olumlu değişimle birlikte direnç kazanan saçlara sahip olmamız ürünün büyük artılarından.

Uyguladığım günden beri saçlarımda herhangi bir olumsuz etkisini gözlemlemediğim şampuan, aksine her uygulama sonrası saçlarımı yumuşacık yaptı. Hem kadın hem de erkeklerin kullanabileceği ürün, 250 ml.lik şirin ambalajında satışa sunulmuş.
 
Herhangi bir yan etkisini görmediğim şampuan, sık kullanıma da uygun.
Sizler saç dökülmesini önlemek için neler yapıyorsunuz?


24 yorum:

  1. kokusuz olması çok kötü :(

    YanıtlaSil
  2. Erkek parfümü gibi kokuyor gibi geldi bana ahha :) Saçlarımı gerçekten yumuşattı ama çok çabuk bitti nedense :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz evet :) Saçlarımı bebek saçı gibi yaptı. Ve çabuk bitmesi konusunda da kesinlikle sana katılıyorum, tamam 250 ml. ama çabuk bitti gibi :)

      Sil
  3. süper yazı olmuş, peki saç dökülmesi faydası oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Duygucum, hiçbir şampuan için anında ve %100 etki gösterdi diyemem ama genel olarak ben memnun kaldığımı söyleyebilirim :)

      Sil
  4. Markayı ilk defa duyuyorum. Birkaç farklı markadan sarımsaklı şampuan deneyimim olmuştu. en son Hunca' nın Sarımsaklı ve Çay ağacı yağlı şampuanını denemiştik dökülme için en son ondan çok memnun kalmıştık. Bunu da ihtiyaç dahilinde deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zavoli markasının daha önce başka bir ürününü kullanmıştım, bunu da deneyimlemiş oldum İlkecim, Hunca'nın bahsettiğin ürününü de ben denemedim, aklımda olsun, sevgiler...

      Sil
  5. Ben farklı bir markadan almıştım kokusu vardı. Öyle rahatsız etti ki bir daha uzak durdum bu tarzdan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww kötü olmuş Saadetcim, bunda gerçekten koku yok ;)

      Sil
    2. Doğrudur kesin yapmışlardır kokusuzlarını ya hani algı olayı işte bir zaman uzak dururum ben

      Sil
  6. Saç dökülmesi sorunu yaşamıyorum fazla.Şampuan konusunda da tutucuyum sanırım,uzun zamandır aynı şampuanı kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli aralıklarla değiştirilmesi öneriliyor aslında Yeşimcim kullanılan ürünlerin. Cilt, saç vs. o ürüne alışıyormuş ve bir süre sonra pek etkisi olmuyormuş ürünün ;)

      Sil
  7. kokusuz olması ve saçları yumuşatması güzelmiş, saç dökülmesi sorunu olanlara tavsiye edilebilir :)

    YanıtlaSil
  8. eşim de kullandı çok memnun kaldı :)

    YanıtlaSil
  9. Aslında belki de böylesi en iyisi...

    YanıtlaSil
  10. Son gözleminiz nedir? Saçlarımın ön kısmında seyrelme var iyi gelir mi dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kutu bitirdim ben, ardından elimdeki diğer şampuanlara yöneldim. Kullandığım süre boyunca deneyimlerimi de yukarıda paylaşmıştım, düzenli kullanımda da etkisini iyi göstereceğini düşünüyorum. Ama tabii son karar sizin.

      Sil
  11. Tuzsuz Şampuan  çok güzel bir ürün saç bakım için önemli

    YanıtlaSil
  12. Sebamed Yüz Temizleme Jeli  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...