Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Mart 2016 Perşembe

TRND Deneyimi: Vernel Max- Taze Gul

Bildiğiniz gibi "Tüketici biziz, pazarlama biziz" sloganıyla yola çıkan TRND, ücretsiz üyeliğin ardından bizleri çok çeşitli hizmet ve ürünle tanıştırarak, ürün/hizmeti birebir deneyimlememize olanak sağlayan bir site.

Üye olduktan sonra sitenin tarafınıza göndereceği proje teklifleriyle ilgili anketlere katılarak projeye dahil olabiliyor ve henüz piyasada olmayan ürün/hizmeti deneyerek ağızdan ağıza deneyimlerinizi paylaşıyorsunuz.

TRND'in son projesi ise hemen hepimizin evlerimizde kullandığı "çamaşır yumuşatıcı" idi. Proje kapsamında değerlendirmem için gönderilen Vernel markasının taze gül kokulu yumuşatıcısını ise geldiği günden beri kullanıyorum. Dolayısıyla deneyimlerimi burada sizlerle paylaşma vakti geldi...

Markanın yenilenmiş olan bu serisi, içeriğinde 2 kat daha ferahlık incisinin bulunması sayesinde çamaşırlarda yoğun ve kalıcı ferahlık sağlama vaadi bulunuyor. Ve en iddialı olan kısmı ise bu kalıcı ferahlık süresinin 8 hafta kadar sürmesi.

Çok uzun zamandır kullandığım marka Vernel'in, bu yeni ürünü gerçekten de çok güzel bir kokuya sahip. Kıvam ve yapı konusunda diğer çeşitleriyle aynı. Yıkama sonrası bir diğer vaadi olan "kolay ütüleme" kısmına katılıyorum. Ciddi anlamda kırışık açma konusunda başarılı oldu.

Fakat, markanın bu ürün konusunda özellikle bahsettiği "kalıcı ferahlık" vaadini onaylayamayacağım. O hoş koku, çamaşırları kurutma sonrası kalmıyor. Proje içerisinde, tanıdıklarıma dağıtmak üzere gönderilmiş olan deneme boylarını paylaştığım arkadaşlarım da aynı fikirde. 

Genel olarak bu yumuşatıcılar konusunda bir fikrimi sizlerle paylaşmak isterim: Birçok markanın bugüne kadar "günlerce-haftalarca mis gibi kokması, kokusunun kalıcı olması" konusunda başarılı olamadığını hemen hepimiz biliyoruz. O yüzden bu iddiaya neden gerek duyuluyor, bilemiyorum. Yukarıda da belirttiğim gibi Vernel'in farklı bir çeşidinden ciddi stoğum var. Dolayısıyla zaten ürünlerini severek kullandığım markanın bu iddiasını gereksiz buluyorum. Ben onu zaten seviyorum :)

720 ve 1440 ml ambalajlarında satışa sunulan ürünleri, kolaylıkla bulabileceğiniz birçok adres mevcut. Koku vaadi değil ama sevdiğim marka olduğu için ben kullanmaya devam edicem.






20 yorum:

  1. Trnd beni projeye almadı ancak ben aldım annem severek kullanıyor :)))

    YanıtlaSil
  2. vernelin yeni kokuları favorilerim arasında..

    YanıtlaSil
  3. sanki bu proje biraz çabuk bitti gibi geldi bana size de öyle geldi mi? :) umarım başka projelerde de yer alırız trnd'nin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam 1 ay sürdü aslında ama zaman çabuk geçiyor, bazen farkedemeyebiliyoruz maalesef...
      Umuyorum :)

      Sil
  4. Verneli normalde de çok severek kullanıyorum kalıcı bir kokusu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek kalıcı değil bana göre ama yumuşatması ve ütü kolaylığı cezbedici :)

      Sil
  5. Yumuşacık yapmasıyla da meşhur Vernel Ailesini seviyoruz.

    YanıtlaSil
  6. bizim evin de demirbaşı olan bi marka :)

    YanıtlaSil
  7. Aa ne güzel bir proje. direk tüketiciden al haberi ;)
    bu diğer gül kokulusundan farklı mı ki. normalde çok kalıcı oluyordu vernel. yoksa yumoşmuydu. bu aralar oğlana kokular dokunmasın diye kullanmıyorum. ama severim yumuşatıcı. samimi ve bilgilendirici olmuş teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de denemiş biri olarak ne yazık ki koku kalıcılığı pek yok ne yazık ki. Diğer gül kokulu olandan farklı bu, evet. Hatta, gül kokusu bile diyemeyiz aslında daha farklı, daha iç açıcı ve çok daha güzel :)

      Sil
  8. merhaba:) katılıyorum yazdıklarınıza haftalarca kalmıyor sanırım pazarlama stratejisi olarak bu şekilde söylüyorlar Güzel ama ben beğendim trnd sayesinde bende denedim deneyenler de memnun genelde.
    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...