Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Şubat 2016 Pazar

Kiymali Pide

Bu hafta sonunu evde geçirecekseniz sesime kulak verin, bugün harika bir tarif paylaşıcam hepinizle...


Hamuru için:
3 su bardağı un,
3 yemek kaşığı sıvıyağ,
1 paket kuru maya
Tuz ve su.


Tüm malzemeleri yoğurun orta sertlikte bir hamur elde etmiş olacaksınız. Oda sıcaklığında 1 saat kadar dinlendirin. 

İç Harcı için:
250 gr. kıyma,
1 orta boy domates,
1 büyük boy kuru soğan,
2-3 adet sivri biber,
1 dolu tatlı kaşığı biber salçası,
Maydonoz
Tuz, karabiber

Yapılışı:
Hamurdan istediğiniz büyüklükte koparın, elinizle pide şekli verin. İçerisine kıymalı harçtan koyup yayın, pidenin kenarlarını katlayın. 1 adet yumurta sarısını pidenin kenarlarına sürün, önceden ısıtılmış 200 derece fırında pişirin.

Afiyet olsun, mutlu pazarlar...





20 yorum:

  1. Yapma bana bunu ama! Şu aralar favorilerimden kendisi. Annem biz küçükken çok yapardı bunu . Ben de kesinlikle deneyeceğim. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hemen not ettim denicem bayılırım enfes gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  3. Offf gece gece canim ne cok istedi😉 size afiyetler olsun canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar becerikli olmasam da yapıyorum bişiyler :))

      Sil
  4. ellerine sağlık canım çok güzel gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyorlar. Amerika da bulamadığım için mecbur evde yapıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  6. Pideler nefis. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo bunları senden duymak harika :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  7. oyy nefis görünüyor eline sağlık canımı istettin yani..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, tarif yukarıda ve gerçekten çok basit ;)

      Sil
  8. Elinize sağlık. Ben bir türlü evde pide yapamadım; hep sert düştü. Fotoğraflar bile ye beni; diye çağırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarifte bahsetiğiniz gibi sert hamur olmuyor.

      Sil
  9. offf tam da karnim acikmisken hiç de iyi olmadi bu fotoyu gormem sihirlim mavilim, ellerine saglik pek bi nefis gorunuyorlar, opuldun kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim. Senin maharetli ellerinden neler çıkıyor, bunu da kolaylıkla yaparsın sen ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...