Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Eylül 2014 Perşembe

Revigen Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan(Bayanlar İçin)

Geçtiğimiz aylarda ilk defa denediğim bir şampuan hakkında deneyimlerimi paylaşıyorum sizinle.

Kadınlara yönelik olan bu şampuan, sağlıklı saç gelişiminin sağlanabilmesi için saç derisinin bakımını yapan, dökülme karşıtı, hacim verici ve saç dayanıklılığını artıran özelliklere sahip olduğu iddiasında.



Bebek şampuanları gibi kokan ve saça uygulandığında gayet güzel temizleyen şampuanı sonuna kadar, başka şampuan kullanmadan bitirdim. Ne yazık ki, dökülme karşıtı bir ürün değil. Saçlarıma sağlıklı bir görünüm verdiği, iyi temizlediği doğru fakat yukarıda belirttiğim gibi saç dökülmesini engelleyemiyor.


Boyalı saçlar için de uygun olan bu şampuan sıklıkla kullanılabiliyor. Saç kırıklarını giderdiği de belirtilmiş ama benim böyle bir sorunum olmadığı için bu konuda yorum yapamayacağım.



Herhangi bir şampuanın bile saç dökülmesini bir boy ürünle engelleyebileceğini düşünmüyorum zaten. Saçlarımı iyi temizlemesi ve sağlıklı bir görünüm vermesi özellikleri nedeniyle yaklaşık 30,00 TL civarında olan bu şampuanı tekrar satın alma düşüncesi bana pek doğru gelmiyor.

Siz, bu şampuanı kullandınız mı, neler düşünüyorsunuz?

*Etkinlik hediyesidir.

2 yorum:

  1. ben bu ürünü kullanmıştım ilk kullanımda iyi gelmedine rağmen dah sonra saçlarımı çok kuru yaptığı için bıraktım . benim de çok tavsiye edebileceğim bir ürün değil açıkcası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarımı kurtumadı ama vaatlerini de yerine getiremedi. Bizim saçlarımıza uygun değilmiş demek ki...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...