Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Şubat 2014 Salı

Softto Plus Cilt Lekeleri İçin Bakım Seti

Merhaba! Geçtiğimiz günlerde Softto Plus markasına ait ginseng özlü şampuan hakkında deneyimlerimi paylaşmıştım sizlerle.  Bugün de elimdeki diğer ürünlerden denediklerimi tanımaya devam edelim hep birlikte :)


Cildinde sivilce lekesi olanlar, doğum lekelerinden kurtulamayanlar ve özellikle de benim gibi güneş lekelerinden muzdarip olanları buraya alayım hemen. Çünkü ben, bu bakım setini kullandığımdan beri çok olumlu sonuçlara şahit oldum ve iyi ki bu markayı tanımışım ve ürünlerini kullanıyorum diyorum :)

Çok uzun zamandır cildimde güneş lekeleri olduğundan bahsedip duruyorum. Üzerine bir de doğum lekeleri eklenince son dönemlerde cildimden hiç memnun olmadığımı ve bunun için çeşitli maske ve kremler kullandığımı da biliyorsunuz. Yalnız, son 2 aydır  bu bakım setini kullandığımdan beri cildimdeki lekelerin hafiflediğini ve hatta bazılarının yok olduğunu görüyorum. Bu da beni inanılmaz mutlu ediyor :)

 Bakım seti; 1 adet 30 ml.'lik Leke Kremi ile 1 adet 100 gr.'lık Leke ve Çil Sabunu'ndan oluşuyor.


İlk ürünümüz; ciltteki koyu lekeleri gidermeye yardımcı olan leke kremi.


Bakım seti içerisinde yer alan bu krem, doğal papaya özlerinden elde edilmiş. Cilde besin desteği sağlıyor ve düzenli kullanım sonrasında cilt lekelerini hafifletiyor. Daha önce de bahsettiğim gibi 2 aydır bu kremi kullanıyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda, lekelerin hafiflediğini ve bazılarının da kaybolduğunu sizler de farkedeceksiniz...


Öncelikle cildimi, aşağıda tanıtımını yapacağım sabunla güzelce temizledikten sonra bu kremi sürüyorum ve cildime iyice yediriyorum. Hem papaya kokusuyla beni, hem de doğal özleriyle cildimi rahatlatıyor. Nemlendirme özelliği de gayet başarılı. Kremi kullandığımdan beri cildimde sivilce de çıkmadı.

Ve muhteşem bulduğum diğer ürün; Leke ve Çil Sabunu.


Yine papaya özlü bu doğal sabunu, sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa yüzüme masaj yaparak uyguluyorum ve ardından bol suyla duruluyorum. Daha sonra da leke kremini cildime yediriyorum. Gözlemlediğim birşey var; bu sabunu kullandığım andan itibaren etkisini hissettim. Sanki, cildimdeki lekeleri bu sabunla değil de silgiyle silmişim gibi, çok belirgin bir şekilde lekelere etkisini gözle görülür bir şekilde farkettim. Gerçekten çok başarılı. Hatta ürünlerle ilgili olarak firma yetkilisiyle yaptığım yazışmalar sırasında sabun hakkındaki gözlemlerimi yazdığımda, ürünlerini uzun araştırmalar sonucu Chanel, Sheido ve Estee Lauder gibi lider kozmetik markalarının Mersin temsilcileriyle yaptıkları toplantılar sonucu geliştirdiklerini bildirdi.


Ürünü kullanmaya başladığım andan itibaren çektiğim fotoğrafla 15'er gün arayla çektiğim fotoğrafları görüyorsunuz. Bariz şekilde fark var. Her 2 ürünü de gerçekten çok çok başarılı buldum ben. Bundan sonra da kullanmaya devam edicem.

Softto Plus ürünlerini doğal ürünler satan internet satış sitelerinde ve aktarlarda bulabilirsiniz. Set olarak satın almak isterseniz 30,00-45,00 TL arasında, ayrı ayrı almak isterseniz de Leke açıcı krem 20,00- 30,00 TL civarında. Leke ve çil sabunu ise 9,00 TL.

*Ürün, firma tarafından gönderilmiştir. Görüşlerim kişiseldir, 2 aylık deneyim sonucu, objektif olarak yansıtılmıştır.

64 yorum:

  1. bariz fark var başarılıymış gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Fiyatları da gerçekten çok uygun...

      Sil
  2. hımm.fark ediliyor.denesem mi diye düşündüm ama şuan kullandığım üründen memnunum bende.lekelerimi büyük ölçüde giderdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman, aklında olsun Alanay ablacım. Belki daha sonra denemek istersin :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Sen ne denedin çillerin mi vardi

      Sil
  3. Başarılı bir ürün canım, sevgiler :D

    YanıtlaSil
  4. Ben kremi ve sabunu bir aydir duzenli kullaniyorum hic bir etkisi yok. Kremi gece kullanmami soylediler dogru mu uyguluyorum bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem kremi hem de sabunu, günde 2 kez kullandım. Acaba yaz sezonunda kullanmaya başladığınız için olabilir mi? Ya da lekeleriniz çok çok koyu mu?
      Bendeki değişimi yukarıdaki fotoğrafta yansıtmıştım, bana çok iyi geldi. Sizde neden böyle oldu, bilemedim şimdi...
      Kullanmaya devam edin lütfen, belki daha uzun bir süre gerekiyordur...
      Sevgiler...

      Sil
    2. Kremi tek kullanmak yetmez mutlaka gunduz gunes kremi ile muhafaza etmek sart yoksa lekeler gecmez ve cilt hassasiyeti artar

      Sil
  5. Bende sabunu kullaniyorum fatdasını gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok başarılı. Kullanmaya devam ettiğim ürünlerim bittikten sonra tekrar dönüş yapıcam bu ikiliye :)

      Sil
  6. nereden temin ettiniz malum birsürü sitede satış var??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktarlardan da bulabilirsiniz, bazı internet sitelerinde de satışı mevcut.
      Sevgiler...

      Sil
  7. Yalnız benim gördüğüm sadece cildinizin rengi açılmış lekeler hala var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, tamamını yok etmek mümkün değil zaten. Yeni oluşmaya başlayan birkaç lekemi yok etti, bunun dışında fotoğrafta gördüğünüz gibi renk açtı. Yaz sezonunda yine koyulaşıyor renkler ne yazık ki.
      Hafiflemesi de benim için yeterli. En azından lekeleri kapatmak için çok fazla kozmetik ürünü kullanmıyorum.
      Sevgiler...

      Sil
  8. yazdığınız yorumlar pek rahatlatıcı değil bu ürpnü kullanmakta çok karasızım cilt tonumun değil lekelerimin açılmasını istiyorum ben zaten benim lekelerim yüzeysel ve fazla değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mlk,
      Yorumunuz üzerine yazımı tekrar okudum. Belirtiğiniz gibi cilt tonunun açılmasına yönelik bir kelime dahi geçmemiş. Kaldı ki, ürün zaten cilt lekelerini açma yönünde etkili ve ben de yazımda bunu paylaşmışım sizlerle.
      Sevgiler...

      Sil
  9. o zaman bu seti bana öneren aktar senin lekelerin yüzeysel olduğı için bir ayda geçer demişti katılıyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktarların cilt lekelerinin derinliği konusunda yetkili olduklarını ya da iyi bilgiye sahip olduklarını düşünmüyorum. Ben, kendi deneyimlerimi yukarıdaki yazımda paylaştım. Fotoğrafları ve aradaki renk farklılığını da görüyorsunuz. Bence, son karar size ait olmalı.

      Sil
  10. bu ürün önce lekeleri belirginleştirip daha sonra gidermek gibi bir özelliği varmı benim cildimde bir kaç lekem koyulaştı da geçirirmi sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, bende hiç böyle birşey olmadı.

      Sil
    2. Lekelerin koyulaşması, sanıyorum ki yaz dönemine girmiş olmamızdan kaynaklanıyor. Yani, sanırım üründen değil güneşten koyulaşmıştır muhtemelen lekeleriniz. Ben, kış döneminde kullanmıştım. O yüzden lekelerim açılmıştı. Fotoğrafta kullandığım süre boyunca 15 günde bir lekelerin güncel hallerini koymuştum.
      Lekeleriniz tamamen geçmeyecek, sadece rengi açılacak. Yukarıda arkadaşın biriyle yazışırken "cilt tonu açılmış" demiş, ben de öyle devam etmişim yanlış okuyarak ama cilt rengi açılmaz. Lekelerin rengi açılır. Fakat, sanıyorum ki, yaz döneminde pek başarılı olamazsınız bu konuda.

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ben bu ürünü kullanıyorum biraz hafifleme var ama bazı lekelerim koyulaştı bu ürünün önce koyulaştırms sonra gidermek gibi bir özelliği varmı koyulaşan lekelerim gidermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yaz döneminde kullanmaya başladığınız için böyle bir sorunla karşılaşmışsınız. Yaz döneminde, ne kadar korunursak korunalım, ne yazık ki, güneş lekeleri çıkıyor. Sonbahr/ kış döneminde daha iyi sonuç alacağınızı düşünüyorum.

      Sil
  14. Sivilcem varda sadece sabun geçirir mi? Denedim ve başarılı oldu fakat kaşıntı yaptı sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  15. Bilemiyorum. Bu ürünü kullanırken sivilce hiç olmamıştı bende...

    YanıtlaSil
  16. Bence hepsi aynı duruyor lekelerin :) hiç fark göremedim açıkçası

    YanıtlaSil
  17. Ürünü yeni aldım.bugün kullanmaya başladım. Faydası ile ilgili ilerleyen günlerde yazarım.

    YanıtlaSil
  18. hic bi leke geciriciligi yok bi aydir kullaniyorum bi degisme yok yalanla insanlarin paralarini somuruyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende değişme yukarıdaki fotoğrafta bariz bir şekilde görülüyor. Sizde işe yaramadıysa doktora gitmenizi öneririm.

      Sil
    2. Bu leke icinmiymis ben siyah noktalar icin sabunu nu aldim kremini falan bilmem ama sabunu guzel

      Sil
  19. Ben sabununu aldim 10 tl ye yeni kullanmaya basladim ilk yuzumu yikadim guzel sabun kremlerini falan bilmem ama sabun guzel

    YanıtlaSil
  20. Ben sabununu aldim 10 tl ye yeni kullanmaya basladim ilk yuzumu yikadim guzel sabun kremlerini falan bilmem ama sabun guzel

    YanıtlaSil
  21. Sabun guzel ben kullaniyorum ama ben siyah noktalar icin almistim

    YanıtlaSil
  22. Sivilce lekelerine iyi gelir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sadece güneş lekesi var ve bu ürünler güneş lekelerimi bayağı azaltmıştı. Sivilce lekem olmadığından ne desem yanlış olur. Aktarlara sorabilirsiniz...

      Sil
  23. benim yuzumde asiri cil var bana tavsiye edermisinniz gecerrmmi cillerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt lekeleri için bu ürünler, çiller için işe yaramayacaktır.

      Sil
  24. vav çok güzel ve başarılı bir ürünn 😌

    YanıtlaSil
  25. Bencede hiç bi değişim yok resimden kaynakli yuzde renk degisimi var oda cekimdendir lekeler oldugu gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes diyorum size! Kullandığım ve bariz farkın farkedildiği deneyime "olduğu gibi duruyor" demek...
      Ne yapacaktı acaba bu set? Rengi koyulaşan ya da uzun süredir cildimde bulunan lekeleri bir çırpıda yok mu edecekti? Bunun için farklı metodlar mevcut, onları inceleyin.

      Sil
    2. bende aynısını diyecektim. geçmiş görünmüyor.ten rengi açılmış ama lekeler olduğu gibi.almayı düşünmüyorum.

      Sil
    3. Ben, zaten "lekelerimi yok etti" ya da "lekeleri geçiriyor" gibi cümle kurmamışım. Yazımı dikkatle okumanızı öneririm.
      Alıp almamak sizi bağlar, ben deneyimlerimi paylaşıyorum.

      Sil
  26. Sivilceler için de etkili mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş lekelerine yönelik bu ürünler. Kullandığım dönemde de sivilce ile ilgili problem yaşamadığımdan ne desem yanlış olur. Aktarlara sorun isterseniz...

      Sil
  27. dün almıştım çin malıymış kullanmayacağım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir marka almış olmayasınız? Hani kabı ambalajı falan benzer? Ben, birebir marka müdürüyle görüşmüştüm o dönem, Mersin'de firmaları...

      Sil
  28. Ne güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  29. Blogunu takibe aldım, ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş.Bende bloguma beklerim. Linkimi aşağıya bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  30. Evet bende 2 gündür kullanıyorum sadece sabunu renk tonumu açtı başkada birşey yok yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 günde renk tonunuzu açmış. Daha başka ne beklentiniz vardı, merak ettim...

      Sil
  31. Ve bu papaya urun haftada 2 uygulnmasi gerekiyor hergun yaptgniz zamn tahrise yol aciyor ve ciltte 1 deri katmani atiyor yani hucre yeniliyor basrli bi urun

    YanıtlaSil
  32. Bende omzumda çıkan güneş lekeleri için denemek istiyorum bunu da yüzde işe yaramış duruyor belki azaltır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir deneyin bakalım, etkili olacağını sanıyorum :)

      Sil
  33. Merhaba ben yeni kullanmaya başladım sabunu sabahları krem ve sabunu akşam yatmadan önce kullaniyorum aldığım aktarın kremi sürdükten sonra asla güneşe çıkma dedi ve ben kremini sabununu sürdükten sonra kızarıklık ve yanma hissi oluyor acaba yan etkisimi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nigar hanım,
      cildinizde bir hassasiyet oluşmuş olabilir ya da cildiniz zaten hassas bir yapıdaysa ürünlerin içeriği bu durumu tetiklemiş olabilir. Ürün kullanımını azaltmayı deneyin. Örn; sabunu ya da kremi günde 1 kez kullanmak gibi.
      Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...