Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Aralık 2013 Pazartesi

Avon- Advance Techniques Tüm Saç Tipleri İçin Güçlendirici ve Koruyucu Şampuan

Yılın son pazartesi gününden hepinize merhaba,
Yaklaşık 2 haftadır düzelmeyen grip, nezle, öksürük üzerine bir de son 3 gündür ses kısıklığı yaşıyorum. Hayatımda ilk defa başıma geldi ve müthiş sinir bozucu ve aynı zamanda da yorucu bir durum. Sesim hiç çıkmıyor, mümkün değil. Ballı sütler mi, ıhlamurlar mı, nane-limonlar mı, ne yaptıysam işe yaramadı. Emzirdiğim için ilaç da alamıyorum, kendi kendine düzelmesini bekliycem artık :((
Yılın son 2 yazısından biri, uzun zaman önce saç dökülmesi problemini yaşadığım dönemin ardından saçlarımı güçlendirmek ve dökülmesini önlemek adına kullanmaya başladığım şampuan olsun.
Her saç tipinin kullanabildiği bu şampuanın, herşeyden önce ambalajını accayip şık buluyorum ben. Kutusu ve özellikle de siyah kapak, çok yakışmış. Diğer şampuanlara nazaran daha koyu kıvamlı. Kokusu ise bilindik şampuanlardan çok farklı. Tıpkı naneli şekere benzettim ben. Şekerli ama içerisinde keskin nane kokusu ve tadı varmış gibi.
Argan ve keratin proteinlerle desteklenmiş şampuanın; güçlendirici ve koruyucu özelliği var. Uygulama sırasında saçlarımı ciddi anlamda kuruttuğunu hissediyorum. Dolayısıyla, uygulama sonrası mutlaka ama mutlaka saç bakım kremi ya da yağı kullanmalı. Fakat, saçlarımı güçlendirdiğine eminim. Sanıyorum içeriğindeki proteinler sayesinde de saçlarım ciddi anlamda parlak bir görünüme kavuştu.
Fiyatı indirimle 3,60 TL'ye düşüyor, bi deneyin derim...

4 yorum:

  1. sevgili ilknur çok çok geömiş olsun tekrar.bugün sesini ( zor bela duydum ) çok konuşamadık ama üzüldümde.aman dikkat et.ama var ya cidden feci bir salgın var.:(

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Alanay ablacım, bi kurtulsaydım şu hastalıktan....

    YanıtlaSil
  3. Sizin yerinizde olsaydım, bilgim olmayan bir konu üzerine kesinlikle yazı yazmazdım. Arjinin ve ARGAN yağı arasında....dünyalar kadar fark var http://tr.wikipedia.org/wiki/Arjinin . Komik durumlara düşmeyin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerinizde olsaydım(ki, bu mümkün değil :)) ) adsız kimlik kullanarak yazdıklarımın arkasında durmaktan kaçmaz, hadsiz cümleler kurarak kendimi basitleştirmezdim. Yapıcı ve yıkıcı eleştiri arasında..... dünyalar kadar fark var: http://www.kendinigelistir.com/yapici-ve-yikici-dusunme/
      Kendinizi küçük düşürmeyin!!!

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...