Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Taze Bittiler- 22

Geçtiğimiz ay ve daha önceki aylar içerisinde yine çekmece ve dolaplarımı karıştırdıktan sonra gözüme kestirip bitireyim düşüncesiyle kullanıp tüketmeyi başardığım ürünlere ait fotoğraf ve görüşlerim aşağıda.




1- Clean&Clear Derinlemesine Etkili Temizleyici Krem Jel: Özellikle içindeki mentol sayesinde kullandıkça beni rahatlatan ve cildimi tahriş etmeden güzelce temizleyen bir temizleyiciydi. Detaylı açıklamalarım burada.

2- Hobby Spa Hamam Duş Jeli: Açıkçası "Spa Hamam" ibaresini, kullandığımda da göremediğim ve bu cümleyi ambalajda neden kullandıklarını anlayamadığım bir ürün oldu kendisi. Sıradan bir duş jeliydi, hepsi bu.

3-Sephora Sprey Parfüm: Ürünü burada tanıtmıştım. çok kalıcı olmasa da bir süre işimi gördü.

4-Watsons Ağız Çalkalama Suyu: Limon ve nane karışımlı bu suyu kullanıp bitirene kadar çok zorlandım açıkçası. Kokuya dayanmak gerçekten zordu...

5-Avon Care Yüz Kremi: Bu kremi aslında eşim için almıştım. Ancak, eşim bunu kullanmamakta ısrar edince ben de yüz kremini el ve vücut kremi niyetine kullanıp bitirdim.

6-Avon Color Trend Highlighter: Çok uzun zamandır benimleydi. Çekmce-dolap karıştırırken bulduğumda zaten az kaldığını farkettim ve aydınlatıcı olarak kullandım, bitti. Kullanırken niye daha önce farketmediğime hayıflandım doğrusu. Yağlı bir his bırakmadan, aydınlatıcı etkisini gün içerisinde kaybetmeden makyajımın ve yüzümün daha aydınlık ve daha parlak görünmesini sağlayan ve gerçekten işime yarayan bir üründü. Keşke hala satışta olsaymış.

7- Garnier 3'ü Bir Arada Temizleyici: Bu ürün, tester olmasına rağmen kendini hemen farkettirdi. Hem temizleyici, hem peeling hem de maske olarak kullanılabilen bu çok fonksiyonlu ürünün, elimdeki stoklarım bittiğinde kesinlikle orjinal boyunu alıcam.
8- Cameleon Set İçerisinden Pudra: Strawberry'den satın aldığım Cameleon markalı makyaj setinin içinden yine cilt tonuma gayet uygun gelen pudra. Kapatılığı orta idi ama özellikle de yaz döneminde bana yetti.
9- Pretty Far setinden far: 3 ve 4 numaralı farları tüketmeyi başardım bu ay. Biri, çok tatlı bir nude, diğeri de değişik bir kahve tondu.


Gördüğünüz gibi, bu ay renkli kozmetik de bitirdiğim için ayrıca kutluyorum kendimi. Elimde, bitirmek istediğim ürünlerden oluşan yeni bir liste ile başladık ayın ilk gününe. Bakalım önümüzdeki ay, listemin tamamı bitmiş olacak mı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...