Bak Bakalım Blogumda Var mı?

31 Ocak 2012 Salı

Nerede Kalmıştık?

Bloguma girmeyeli bayağı uzun zaman olmuş. 24 saatin bana yetmediği işgünlerimin ardından bir de ağır bir gribal enfeksiyon geçirdim ve evde dinlenmek zorunda kaldım. Sanırım Tanrı, yeter artık çok yoruldun sen biraz dinlen dedi ve ben de duruma uymak zorunda kaldım. Ağrılı ve bol burun akıntılı günler-geceler geçirdim, elimde hep sıcak içeceklerle ekran karşısında vakit öldürdüm, biraz toparlandım ve ardından yine buradayım.

Evet, sesim hala bozuk ama en azından zihnim açık ve kendimi gayet iyi hissediyorum.

Herkese merhaba...

4 yorum:

  1. Canımcım hoşgeldin bende sana mail atıcaktım nerdesin diye adresi almak için bloğa girince yazını gördüm döndüğüne çok sevindim çokkkk geçmiş olsun kendine iyi bak:))

    YanıtlaSil
  2. Beni düşündüğün için teşekkürler Daphnecim,
    Daha iyiyim şimdi, düzeliyorum yavaş yavaş, buralarda olucam senin blogu da incelemedim daha neler yaptın, evin nasıl yazdın mı birşeyler bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  3. iyi olduğuna sevindim bende buralardayım bloğa yeni bişeyler ekleyemedim öyle boş geçiyor zamanım evi yerleştirdim çok şükür şimdi atama bekliyorum cuma günü belli olucak herşey:))

    YanıtlaSil
  4. E hadi bakalım, senin için en güzeli neyse o olsun ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...