Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ocak 2011 Pazartesi

Taze Bittiler-3

Bu bir rekor! Bir ayda tam 12 ürün :)) Geçtiğimiz Aralık ayı boyunca her bitirdiğim ürünün kutusunu biriktirme poşetime koyarken nasıl mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz. "Eveet, bu da bitti", "Hadi bakalııım, şimdi stokta bekleyenlerden çıkaralııım", "Aman çok şükür bitti de kurtuldum"lar, herbir ürünün ardından ilk aklıma cümlelerdi. Bitirdiklerime geçelim mi? Önce, hepsine topluca bir bakış.
Sonraa, renkli kozmetikler.

1-Avon Calming Effetcs Foundation(Rahatlatıcı ve Işıltı Veren Fondöten): Çok çok uzun zamandır kullandığım bir fondöten. Kapatıcılığını, sürümünü ambalajını başarılı buluyorum. Bu yüzden bittikçe yenisini alıyorum. Ten rengime en uygun olanı "Warmest Beige". Ama şimdi saç rengimi değiştirdim ve kış dolayısıyla bunun bir açık tonunu alacağım.
2-Gabrini elegant oje: Gabrininin ojelerini seviyorum. Hem renkleri güzel, hem de fırçaları dolayısıyla sürümleri gayet iyi. Bu, 350 numara. Renk tonuna bayılıyorum. Bitti, eyvah nereden bulacağım ben şimdi tekrar bu rengi derken ojenin aynısını hiç ummadığım bir yerde buldum. Çok şanslıyım çoookk.
3-Avon Likit Göz Farı: Uzun zaman önce aldığım (rengini bilmiyorum ama tonu kahveydi) accayip kullanışlı bir malzeme. Başka markalarda da vardır mutlaka ama ben Avon'dan çok memnun kalmıştım. Bir kere ucu süngerimsi ama sert bir uç ve verev şeklinde. Ucunda küçük küçük delikleri var ve ambalajın alt kısmını çevirdiğinizde küçük deliklerden far çıkıyor. Verev şekli sayesinde de göz kapağınıza başarıyla uyguluyorsunuz. Ayrıca kalıcı ve göz kapağında topaklanma yapmıyor. Kötü haberse artık Avon bu ürünü satmıyor.
4-Avon numune rujlar: Sparkling Warm Rose ve Sparkling Peach. Metalik renklerde, hafif pırıltılı, sürümleri kolay ve dudakları yumuşacık tutan rujlar. Favorim, Sparkling Warm Rose oldu. Yeni katalogtan siparişimi verdim bile.
Vee, son olarak da cilt bakımı-temizliği vs.
1-Eveline Göz kremi: Açıkçası kremden pek birşey anlamadım. Herhangi bir iyileştirici etkisini de göremedim. Hergün düzenli olarak kullanmama rağmen başarılı bir performans sergilemedi.
2-İpek Vücut Şampuanı: Hassas ciltler için zeytin özlü ve süt proteinleriyle zenginleştirilmişmişmişmiş. Peehhh! Ürünü elinize döküyorsunuz, süt gibi beyaz, muhallebi kıvamında bir jelle karşılaşıyorsunuz, mis gibi bir koku yayılıyor etrafa. Bu kadar. Başka bir numarası yok, koku; sadece kapağı açınca algılıyorsunuz, cildi yumuşatıcı özelliği de yok. Ne alın, ne kullanın.
3-All in One Light Lens Solüsyonu: Numune üründü ama ben tam bir opti free müptelası olarak her ikisini kıyasladığımda zaten daha öncesinden beri başarılı bir seçim yapmış olduğumun ayırdına vardım.
4-Avon Göğüs Bölgesini Toparlayıcı Krem: Vaadi şu: Her gün düzenli olarak kullanıldığında göğüs bölgesini sıkılaştırıyor ve hatları belirginleştiriyor ve ayrıca göğüs sarkmasını önlüyor. Kullanıp yarım bırakanlar tabii ki %100 bir fayda göremeyecekler. Ürünün faydasını görebilmek için düzenli kullanım şart. 3-4 ay boyunca hergün sadece göğüs değil; üst kolla birlikte dekolte bölgesine de uygulamanız gerekir. Zaten yağsız olduğu için hem cildi yağlandırmıyor, hem de cilt tarafından kolayca emiliyor.
5-Avon Anti-perspirant deodorant: Özellikle hassas ciltler için önerilen unisex bir ürün. Çok hafif bir kokusu var ve gerçekten terlemeyi önlüyor. Yalnız bir eksisi var; ürünü sürüp hemen üzerinize kıyafetinizi giymeyin, roll-on olmamasına rağmen kıyafetinize bulaşıyor. Bu ayki katalogda yok, kaldırılmış olabilir.
6-Avon Clearskin Mikro Tanecikli Temizleme Jeli: Aslında ergenlik çağındakiler için tavsiye edilen bir ürün ama içindeki mikro tanecikleri görünce dayanamayıp almıştım. Elinize bir miktar alıyorsunuz, suyla köpürtüp cildinize uyguluyorsunuz. Bu arada o mikro tanecikli jeller eriyor ve ben bundan büyük keyif alıyordum. Makyajsız cilt temizliğinde gayet başarılı, ancak makyaj temizliğinde ı-ıh.
7-Eveline Yüz Maskesi: Bunu da gündüz kremi aldığımda kutusundan çıkmıştı. Jel şeklinde bir maske bu. Mentollü, sürdüğünüzde nane ferahlığını cildinizde hissedebiliyorsunuz. Bir iki kez kullanılabilir.
8-Parmex Aseton: Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ama başka blogger arkadaşların bahsettiği Flormar ve Isana'nın oje çıkarıcılarını da merak ediyorum.
Şimdiden Ocak ayında bitirme ihtimalim olanları saymaya başladım bile :)) Bu ne keyiftir Allah'ım!

2 yorum:

  1. Bi ara o ipek sackreminden hiç ayrilamuyordum. Güzel ürünler bitmiş. Darısı yenilerinin başına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, saçları da yumuşacık yapıyordu. Bir sürü ürün deniyoruz şimdi, sıra gelmiyor...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...