Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ocak 2011 Pazartesi

Rival de Loop


Bana hediye gelen ojelerimden birisi Rival de Loop-36 numara. Şişesinde toz pembe gözüküyor ama tırnağımda 3 kat olmasına rağmen yine de şişesindeki renge ulaşamadı. Buna rağmen ortaya çıkan renk de kullanılabilir. Bunu neden söylüyorum; ojelerde koyu renkleri daha çok seviyorum nedense bordolar, siyahlar, morlar, bir de son zamanlarda yeşiller, maviler vsvsvs. Çok solgun bulursam da başka renklerden üzerinde desen yaparak süsleyebilirim, nail stickerler kullanabilirim. Kötü değil yani.
Bu marka oje ilk defa kullanıyorum. Şişesi çok güzel görünüyor, Fırçası kısa ama sürümü kolay, bir de oje hemen kuruyor. Bir de gramaj olarak bayağı var 18 ml gibi birşeydi yanılmıyorsam.

Not: Düzeltiyorum; gramajı 15 ml.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...