Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Şubat 2018 Perşembe

Kırmızı-Siyah Ekose...

Kırmızı ve siyahı en çok yakıştıranlardan biri olarak, yılların eskimeyen modası "ekose"yi bu renklerle birleştiren kıyafetler, her zaman tercih sebebim. Bu tercihimi de yurtdışı alışveriş sitesi Zaful'dan yapmıştım.

Ekose desenli kıyafetlerde bazen kumaşın kesiminden kaynaklı defolu bir görünüm olabiliyor bazen. O nedenle aslında yamuk yumuk kesilmiş bir ürün satın almamak için mutlaka satın alırken görmek isterim. Ancak, bu sitede şimdiye kadar hiç böyle bir sorunla karşılaşmadığım için çok sevdiğim bu kıyafeti sepete atıverdim.
Ön kısmı iri cepli ve kapüşonlu model, aslında bildiğimiz klasik modeller arasında yerini aldı bile. Birkaç kez yıkamama rağmen renginin solmadığını, kumaşın tüylenmediğini görmek beni mutlu etti açıkçası.
Sonbahar ve kış mevsimlerinde çok severek kullanabileceğiniz modeli hem etek hem pantolon, hem de tayt ile kombinlemek mümkün.
Aslında bir süredir S beden kullanıyorum ancak, bildiğiniz gibi yurtdışı alışveriş sitelerinden alışveriş yapacaksanız bir beden büyük almanız lehinize olacaktır.
 
Ekose severleri görebilir miyim?
 
Ekose Sweat: Zaful

18 yorum:

  1. Kırmızı-siyah ve ekose birlikteliğine ben de bayılırım. Bu üst de çok güzelmiş, güle güle giy İlknur'cum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başakçım, nasıl değiştiriyor kombini değil mi :) Çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  2. Benzeri desende bir gömleğim vardı. Giymelere doyamamıştım. Kullanım kolaylığı da sağlıyor. Dediğiniz gibi etekle de pantolonla da kullanımı güzel ve rahat..
    Güle güle kullanın. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, resmen kurtarıcı parça, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok şirin bir kombin olmuş böyle 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben de ekose severim. Böyle bir bluz almistim zafuldan. Güle güle giy canim 😊

    YanıtlaSil
  5. Çokta güzel duruyor . Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben cok begendim cok yakismis . Bu hesabimla da takipteyim seni canim sen de edersen sevinirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, takibe alıyorum elbette :)

      Sil
  7. Kırmızı siyah ekose kumaşları çok severim :)

    YanıtlaSil
  8. Rengi de modeli de çok güzelmiş. Güle güle giy :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...