Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Ocak 2017 Perşembe

#maviyleprojectpan2017 Başladı...

Veee sonunda beklediğiniz yazı; #maviyleprojectpan2017 yayında :)

Uzun süredir, farklı isimlerle yaptığım bitirme projelerimin sonuncusu #maviyleprojectpan 'a bu defa birçok blogger ve instablogger arkadaşım katılmıştı. Ve bu çalışmamda benimle çekmece-dolaplarını biraz olsun boşaltmak isteyen ve büyük bir azimle çalışan arkadaşlarım, yayınlarında hep "yeni proje" den bahsediyorlardı. Tabii ki, bu durumdan çok çok hoşnutum, zira inanılmaz keyifli ve eğlenceli bir çalışmaya dönüşüyor proje :)

Bir sürü ürüne veda ettik geçtiğimiz 3 ay içerisinde. Kimini çok kolay tükettik, kimini çok sevdik ama vedalaşmak zorundaydık, kiminden nefret ettik ama zorla da olsa bitirdik, kimi ise bizden inat çıktı ve bitmek bilmedi.

Bitmeyen ürün varsa, proje arkadaşlarım yenisini istiyorsa Sihirlimavi de durmaz elbette, 31 Mart 2017'de sona erecek olan yeni projeyi başlatır :)

Yeni projemde sevgili Duygu,  da bana eşlik edecek :)

İşte #maviyleprojectpan2017 ürünlerim...



1- Avon Planet Spa Maske: Geçen projede, koca bir kavanoz maskeyi ancak bitirmem nedeniyle buraya taşıdığım maske. Hiç kullanmadım, bakalım ne kadar sürede bitecek...

2-3- Lavera Maske: Tek kullanımlık maskeler ama ben 2 kere kullanıyorum. Yani 4 kullanım, yani 2 hafta :)

4- Freeman Aydınlatıcı Maske: 1 hafta kullanımla da bu biter...
5- Anew Clinical Göz Kremi: Bu da sıfır ürün. Ama yanlış hatırlamıyorsam düzenli kullanıldığında göz kremleri 2 ay gidiyor. E düzenli kullanmak için burada olmalıydı...

6- Avon Solutions Gündüz Kremi: Önceki PP çalışmamdan hiç açılmamış kremim. Malum, diğer projede bir kremi ancak bitirmiştim, 2 ay da bu gider.

7- Harangvolgyi Hydrocare Serum: Yine hiç açılmamış, önceki pan çalışmasından buraya aktardığım bakım ürünü. Sanırım bitirebilirim :)
8- Fa Roll-on: Önceki projede yarıya kadar getirdiğim roll-onu sanırım bu sefer bitirebilirim.

9- Acnecinamide Temizleme Jeli: Yine bu projede kullanmaya başlayacağım ürün bakalım cildime nasıl gelecek?

10-11 Avon Göz Makyajı Temizleyicisi: Allah'ım nasıl bir stok anlayışıdır bu? Son 2 şişe...
12- Depitak Tüy Dökücü Krem: Kollarım için kullandığım tüy dökücü kremlerden bu kez deneyeceğim marka Depitak.

13- Farmasi Paprika&Chili Balsam: Farmasi yetkilisi, kollardaki sarkmayı toparlayacağını ve cildi sıkılaştıracağını belirtmişti bu balsamın. Deneyelim bakalım.

14- Bioderma Atoderm Duş Jeli: Yine sıfır ürün, yine yeni deneyim...

15- Argan Cure Ayak Bakım Kremi: Vallahi artık görmek istemiyorum. Kullanmaya üşeniyorum, ne zaman bitiririm bilmiyorum...
16- Moshos Garden Shea&Vanilya Özlü El&Yüz Kremi: Elbette el kremi olarak kullanacağım. Yine hiç kullanmaya sıra gelmeyenlerden...

17- Pro Life Hindistan Cevizi Yağı: Bir önceki projemde yer alan, ancak ikamesinden çok olduğu için kapağını bile açmadığım bir yağ. Daha çok saç bakım ürünü olarak kullanacağım. Etkisi çok iyi.

18- Dove Saç Spreyi: Pratik ürünlerden. Durulamaya, kurulamaya gerek yok. Fıslat, bitir...
19- St. Herb Göğüs Bakım Serumu: Düzenli kullanım için gözümün önünde durması gerekiyordu.

20- Balea Trend It Up Kuru Şampuan: Yarılanmış spreyin sanırım hakkından gelirim.

21- Fa Deodorant: Az bişiy kaldı ama bu da gözönünde bulunsun, vedalaşayım.

22- Remolent Saç Kremi: Bu da yarıdan az kalmış. Bitsin istediklerimden.
 23- Nobren Parfüm: Birkaç kes fıslattığım parfümün kokusu, kışa uygun gelince çıksın aradan dedim, dahil ettim gitti projeye...

24- Fruttini Body Butter: Yine bir önceki projeden. Yarılanmıştı, artık bitireyim.

25- Fruttini Vücut Losyonu: Deneme boy olduğundan çabuk biteceklerden...
26- She Oje: Yanardöner rengi pek hoşuma gitti, arada kaynamış. Kullanayım istedim.

27- Pastel Oje Matlaştırıcı: Bu ve fotoğrafta diğer gördüğünüz ürünler, bir önceki projeden.

28- Golden Rose Oje

29- Flormar Tırnak Yüzeyi Düzleştirici

30- Tırnak Süsü

31- Rival de Loop Young Tırnak Stickeri
Ve bir dizi bitmek bilmeyenler :)) İçerisinde sadece Sheida Maskara bu projede ilk kez yer alıyor. Diğerleri ömür törpüsü...

32- Loreal Lumi Magique Baz

33- Flormar Gözenek Küçültücü

34- GOSH Eye Roll-on

35- Sheida Maskara

36-37- Flormar Eyelinerler

38- Anew Concealer

39- Flormar Stick Eyeliner

40- Flormar Yeşil Eyeliner
41- Farmasi Eyeliner: Sürümü ve rengi çok başarılı. Mutlaka bitmeli. Ama 3 aydan fazla sürer bitmesi.

42- Zao Organic Ruj: Rengi, cilt rengime pek uygun değil. Karıştırıcam sanırım başka renklerle.

43- Flormar Ruj

44- Maybelline Ruj

45- Yves Rocher Lip Balm

#maviyleprojectpan2017 başladı. Kimler aramıza katılıyor????

14 yorum:

  1. bende haftasonu yeni proje ürünlerimi fotoğraflayayım=) Bu kez daha başarılı bir proje olsun istiyorum. Ondan renkli kozmetikte gerçekten bitsin istediğim, bıktığım ürünleri koyacağım. Bakalım ne olacak, sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh, esas onları bitirmek lazım İlkecim :)
      Merakla bekliyorum yeni yazını, sevgiler :)

      Sil
  2. Benim de bitmeyen ürünlerim vardı. Bu defa daha kararlı olacağımı düşünerek ben de yazısını hazırlayacağım o halde . Zaten son zamanlarda alacak bir şey bulamıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleme yazısı yayınlamadın sanırım Balböceği, varsa linkini diğer yazıma eklemek isterim.
      O halde, bu defa daha bir kararlılıkla yeni çalışmamıza bekliyorum :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. bende bir sürü şey seçmiştim sanırım birazdan başka ürünlerde ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekle Duygucum, zaten koyduğun tüm ürünleri bitirme başarısına sahipsin :)

      Sil
  4. She oje ve zao ruj ambalajıni bana gönderir misiniz bitince😊😊😊😊

    YanıtlaSil
  5. Hadi bakalım kolay gelsin herkeslereee! Benden pas artık, çapımı gördüm :))) Öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla senin çapın da hiç fena değildi ama denenecek de çok ürün var değil mi Başakçım :))

      Sil
  6. bende başlıyorum. başak ta da gördüm özendim valla size:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen etkinliğe de katılacaktın ama olmadı, hadi bu seferkine bekliyoruz artık :)

      Sil
  7. 2016'nın en iyi projelerinden biriydi kesinlikle ve böyle bitenler yazısını gördükçe ürün bitirme konusunda aşka geliyorum :)) Ayrıca dove saç spreyini hattırlattığınız iyi oldu ben çok sevmiştim <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Meryemcim :)
      Yeni PP çalışmamıza başladık, sen de aramıza katılabilirsin :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...