Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Argan Cure: Manikur Bakim Eldiveni -Pedikür Bakim Patigi

Yeni hafta, yepyeni umutlar ve güzellikler getirsin hepimize. Haftanın ilk yazısı; el ve ayak bakımına yönelik pratik bir öneri içeriyor.


1- Manikür Bakım Eldiveni:
Daha önce denediğim başka bir manikür setinden çok çok daha pratik olan bu bakımda uygulama gerçekten kolay ve işe yarayan türden.

Eldivenleri takın, el ve parmak uçlarınıza masaj yapın, eldiven uçlarını delerek manikür uygulamasına geçin ve son olarak eldivenleri çıkarıp ellerinizde kalan karışımı ellerinize iyice yedirerek uygulamayı bitirin.


Eldiven içerisinde derin nemlendirici özellikli parafin, tırnak güçlendirici keratin ve cilt besleyici özellikli argandan oluşan karışım bulunuyor. Uygulama sonrası tertemiz ve yumuşacık ellere sahip oluyorsunuz. Su kullanmadan el ve tırnak bakımınızı kolaylaştıracak olan bu ürünü detaylı olarak buradan inceleyebilir ve indirimli olarak satın alabilirsiniz...


2- Pedikür Bakım Patiği:

Yine aynı içeriğe ve özelliğe sahip bu ürünse, naylon bir patik şeklinde. Ayaklarıma giydiğim bu patiklerin içerisindeki karışımı, ayaklarıma masaj yaparak yedirdim ve ardından manikür işlemini uyguladım.

Kısa sürede ve susuz olarak yaptığım uygulama ile ayaklarıma nefis bir bakım yapmış oldum.
Ürünü detaylı incelemek ve bakım yapmak için burayı tıklayabilir, ürünü indirimli satın alabilirsiniz.

*Tanıtım ürünleridir. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

18 yorum:

  1. gerçekten hem pratik hemde yararlı bir ürüne benziyo bende bir inceleyim :)

    bloğuma desteklerinizi bekliyorummm

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Manikür setini kullandım güzeldi fakat pedikür seti daha sırada hiç deneyemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O daha da pratik. TV karşısında birkaç dakikada işini görebilirsin ;)

      Sil
  3. vay be artık herşeyin pratik hali cıkıyor çok da güzel bakım yapmış merak ettim ürünleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle. Kuaföre gitmeye gerek yok, hijyen sorunu yok, bakım kolay e daha ne olsun ;)

      Sil
  4. güzele benziyor cnm :) denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
  5. oww baya etkili ben bunu bir not alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ve hatta sitesinde şu anda indirimde...

      Sil
  6. Bu ne kadar güzel bir ürünmüş , işimizi çok kolaylaştıran cinsten teşekkürler böyle bir ürünün varlığından haberim yoktu :)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yeni ürünler deneyimlemeyi bu yüzden çok seviyorum ben de :))

      Sil
  7. sıcaklar geçince başlamak lazım şu an ne yapsak fayda etmiyor anın da yine kupkuru ayaklar:(
    teşekkürler paylaştığın için canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de bol bol nemlendirmekte ve bakım yapmakta fayda var bence...

      Sil
  8. pronail'in manikür kitini kullandım hafta sonu fena değilmiş acil durum için kullanılır ama pedikür kesinlikle yapamam ben evde kendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay gerçekten. Dışarıda manikür-pedikür yaptırmıyorum ben. O yüzden bunlar daha bana göre :))

      Sil
  9. Çok merak ediyorum bu setleri. Çok pratik duruyorlar. Muhakkak deneyeceğim zira en sevmediğim şey manikür-pedikür için salona gitmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim. Ve bunu da çok beğeneceğine eminim :))

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...