Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Temmuz 2015 Cuma

Hakkimda Bilmediginiz 11 Sey...

Herkese mutlu Cumalar, uzuuunca bir aradan sonra "Yaşasın Cuma" moduna girmiş bulunmaktayım :))

Sevgili Kozmetik Psikolojisi, beni, hakkımda bilinmeyenleri öğrenmenize yönelik bir mimde etiketlemişti. Kendisine çok teşekkür ediyor ve hemen soruları cevaplamaya geçiyorum :)
1. Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz ?
Yaşadığı-gördüğü şeylere rağmen, laftan-sözden anlamayarak, hala körü körüne aynı şekilde  kendisine/başkalarına zarar verecek davranış sergileyen kafaları değiştirmek isterdim.

2. Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz ?
Çocukluğumda avukat olmayı çok istiyordum. "Sen yaparsın, başarırsın" gazlarıyla da bu isteğim tavan yapmıştı. Fakat, ÖSS-ÖYS işte...

3. Bir gün boyunca aç kaldınız (Ramazanda olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz ?
Mideyi yormamak lazım, önce bi çorbayla başlardım. Sonrasında enerjiye ihtiyacım olacağı için karbonhidrat ağırlıklı sevdiğim şeyler...

4. Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz ?
İspanya. Tadı damağımda kaldı çünkü.

5. Issız bir adada kalsanız yanınıza alacağınız 3 KİŞİ ?
Hımm, kimsenin hayatını kökten değiştirmeyelim. Ben gidersem eşim zaten yanımda olur, miniğim de küçük olduğu için karar verme yetkisini almak durumundayım. Üçümüz yeteriz birbirimize.. Sonra kurtulucaz ama dimi oradan ;)

6. En çok görmek istediğiniz Şehir veya Ülke ?
Çok şükür ki, görmek istediğim birçok şehir ve ülkede bulundum. Ve imkanımız oldukça da devam edicek bu durum. Şu aralar Güney Amerika'ya sardık. Rotamızı oralara ne zaman çevirebiliriz bilemiyorum ama çok çok istiyoruz...

7. Asla giymem dediğiniz renk hangisidir ? Neden ?
Hardal rengi. Bana yakışmıyor çünkü...

8. Bayramda ne yapacaksınız ?
Ne yaptık? İstanbul'dan çok sevdiğimiz dostlarımızla birlikteydik. Ve hatta vaktin nasıl geçtiğini anlamadık. Sahi, bayram bile biteli 1 hafta oldu yahu...

9. Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey ?
O listede aslında çok şey var ve keşke herkes listesindekileri bitirecek zamana sahip olsa... Ama 3'e indirgeyeceksek; Kızıma iyi bir gelecek hazırlamış, kimseye maddi-manevi borcum kalmamış ve bol bol gezebilmiş olmayı çok isterim.

10.Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız o an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?
Evliyseniz, önce eşiniz gelir. Ama anneyseniz tabii ki evladınız. O uçuruma çıkacak kadar kötü ne yaşanmıştır bilemem ama orada aklıma kızım gelir ve uçurumdan dönme sebebim kızım olur.

11. Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız ?
Rakam farketmez, para bulduysam ve sahibi belli değilse, cüzdanımın bir köşesine atar, biriktiririm. Belli bir meblaya geldiğinde ihtiyaç sahiplerine veririm. Bende kalmaz, yani...

Ve Kozmetik Psikolojisinin, hazırladığı sorulara geçelim:
1. Kendinizde sevdiğiniz 3 yönünüz?
Sabırlıyım-Düzenliyim-Bol amaca sahibim, dolayısıyla Planlıyım.

2.Kendinizde sevmediğiniz 3 yönünüz?
Bazen gerçekten çok inatçıyım-Bazen, sonradan söylenmesi gerekenleri en önce söylüyorum- Ve bazen bile bile lades diyebiliyorum.

3.En büyük korkunuz nedir?
Kızıma iyi bir gelecek sağlayamamak.

4.Gelecekte olmasını istediğiniz hayaliniz nedir?
Tabii ki kızımla ilgili. Artık, tahmin edebiliyorsunuzdur :)

5.Sigara kullanıyor musunuz?
Bırakalı çok uzun zaman oldu...

6.Mesleğiniz nedir?
Kamu görevlisiyim.

7.En sevdiğiniz 3 film:
1- Sultan,  2- Sevginin Gücü:Leon,  3- Olağan Şüpheliler

8.En sevdiğiniz 3 kitap:
1- Simyacı, 2-Şeker Portakalı, 3-Firarperest

9.En sevdiğiniz şarkı:
Sezen Aksu- Küçüğüm

10.Asla vazgeçemeyeceğiniz makyaj malzemesi?
Fondöten-rimel ve allık olmazsa olmazımdır.

11.Öfkelendiğin zaman öfkeni yenmek için ne yaparsın?
Öfkemin dozajına bağlı açıkçası.

Kozmetik Psikolojisine çok teşekkür ediyorum ve yapmak isteyen herkesi bu mime davet ediyorum...

31 yorum:

  1. ben de ortaya karışık sorularla yaptım bu mimi yarın yayınlayacağım..

    YanıtlaSil
  2. sigaraya bırakmana ayrı bir mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de hukukçu olmayı isterdim :(

    YanıtlaSil
  4. Cevaplarını sevdim. Hardal rengini ben de sevmem, kendime yakıştıramam. Keşke dünyayı gezebilsem, çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevdacım :)
      Bence hemen havayolları ve tur şirketlerinin sitelerine bi göz at ;)

      Sil
  5. Keyifle okudum , güzel sorular, güzel cevaplar.Simyacı ve şeker portakal benim de favorim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ben de bol bol gezmek isterim.. Bakalım kısmet... Ama şu uçurum kenarı beni çok düşündürüyor...İnsan evlatları için her şeyi göğüslüyor değil mi... Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum en kısa sürede gezmek-görmek istediğiniz yerlere kavuşursunuz :)
      Uçurum kenarına kadar gidecek durumlara gelmeyiz umuyorum hiçbirimiz...
      Sevgiler :)

      Sil
  7. Öfkenin dosajı iyiymiş:)))

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, siz de yapmak ister misiniz?
      :)

      Sil
  9. çok güzeldiiii, bazılarına çok güldüm biri öfkenin dozajı çok iyiydi ne kadar gerekirse hazırdır:)))))))))
    diğeri cüzdan da birktiririm:))))))) ama kalbin ne kadar güzel olursa olsun cüzdana alma :)
    güzel ailenle bir ömür mutlu ol canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      ok, cüzdandan çıkarıp başka bir yere alıyorum ;)
      Sevgiler, çok öpüyorum...

      Sil
  10. kitap ve film zevklerinize bayıldım, süper

    YanıtlaSil
  11. Ah o kafaları gerçekten değiştirebilsek ne güzel olur (:

    YanıtlaSil
  12. Bu mimi bende yaptım çok eğlenceliydi okumak canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en keyif aldığım mimlerden biriydi, sayende hatırlamış oldum canımmm :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...

Yazılarım E-mailinize Gelsin ;)