Bak Bakalım Blogumda Var mı?

3 Haziran 2014 Salı

Oriflame- THE ONE Serisi

Geçtiğimiz günlerde Oriflame tarafından gönderilen bu yeni seriyi deneme fırsatını yakaladıktan sonra hemen yayınlamak istedim.

Ürünlerin konulduğu makyaj çantası ve içerisindeki notun çok özel ve şık olduğunu belirtmeliyim.

 
Şık makyaj çantası içerisinde gönderilen ürünleri denedim ve görüşlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.

1- Color Impact Cream Eyeshadow-(Rose Gold): Serinin tüm ürünlerinde olduğu gibi ambalajı çok hoş. Krem yapıdaki bu far, şampanya renginde ve minik pırıltılar barındırıyor. Yoğun bir yapıya sahip. Rengini güzel veriyor. Yalnız, ne yazık ki bir süre sonra çizgilere doluyor. Bir de benim gibi yağlı göz kapaklarına sahip olanların çok sağlıklı bir şekilde kullanabileceği bir ürün değil. Zira, sürdükten kısa bir süre sonra uçup gidiyor. Bana gönderilen bu rengi, far bazı olarak kullanırsam çok daha başarılı olacağına eminim. Seride bulunan diğer renkleri buradan inceleyebilirsiniz.

2- Volume Blast Maskara: Serinin en çok beğendiğim ürünlerinden biri :) Dolgunluk arayanların tercih edeceği bir ürün değil. Fakat, plastik fırçası ve fırçanın yapısı sayesinde kirpikleri müthiş uzun gösteriyor. Gün boyu kirpiklerde ağırlık, akma, dökülme vs yapmıyor. Ayrıca temizlemesi de çok kolay. Tasarımı da gayet başarılı. Siyah ve mavi olmak üzere 2 rengi mevcut. Detaylı incelemek isterseniz burayı tıklayın.


3- Eyeliner Stylo: Eyeliner çekememe korkumu yenmemi sağlayacak ürünü buldum. Keçe uçlu, sürümü kolay. Yalnız hatayı pek affetmiyor; zira temizlemesi zor. Çift fazlı göz makyajı temizleyicileri ile çıkıyor. Bir de rengini çok iyi veremiyor. Sürünce simsiyah bir eyeliner tadında değil. Fakat, dediğim gibi elim alışana kadar seve seve kullanırım. İncelemek için burayı tıklayabilirsiniz.



4- Color Unlimited Lipstick (Forever Plum): İşte hem rengiyle, hem de yapısıyla beni mest eden ürün. Rengini sipariş versem belki bu kadar yakışanını seçemeyebilirdim katalogundan. Mat ve yumuşak bir yapıya sahip ve dudakları gerçekten nemlendiriyor. Sanki, rujun altına bir baz ya da lipbalm sürülmüş gibi. Ayrıca dolgunlaştırıcı bir özelliği de var. Kalıcılığı çok fazla değil ama gün içerisinde makyajımızı tazelemiyor muyuz zaten? 12 farklı rengi mevcut incelemek için burayı tıklayın.




5- Long Wear Nail Polish(Capuucino): Serinin içerisinde yine çok beğendiğim bir ürün oldu. Kuruma hızına hayran kaldım. Sürdüm ve kurudu. Abartmıyorum. Fırçası nispeten kalın ve yayvan. Bu sayede sürümü de kolay. Ojeyi temizlediğimde tırnağımı boyamadı. Bir de hemen soyulma vs yapmadı. Kısaca sevdim :) Diğer renklerini görmek isterseniz burayı tıklayın.

Oriflame markasına, bana yeni serisini tanıtma fırsatı verdiği için çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Far dışındaki tüm ürünleri çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben rujuna bayıldım gerçekten çok güzel. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım Burcucum, çok teşekkürler :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...