Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Gökçe'nin Bebek Şekerleri

Miniğim için hazırlıklarımı henüz hamileyken yapmaya başlamıştım. Bir süre ilgili sitelerde inceleme yaptıktan sonra aşağıda görmüş olduğunuz şekerlerden sipariş verdim. Ancak, ne yazık ki şekerler hiç de fotoğraflarında göründüğü gibi çıkmadı.
Tamamen soluk renkler, özensiz boyama sonucu gayet başarısız gözüken bu bebek şekerleri tabii sinirimi bozdu. Bir süre kenarda köşede beklediler ve ben yeni bebek şekeri arayışına girdim. Bu arada ufaklık da erken gelince eldekini güzelleştirmek şart oldu. Ben de elimdeki ojelerle bu objeleri tek tek, özenle boyadım.
Şekerlerin son hali bu. En azından renkli ve canlı oldular. Etiketlerini de zımbaladıktan sonra sepete yerleştirdim. Bu şekilde biraz olsun içime sindiler.



3 yorum:

  1. Ben oglum icin kendim hazirlafim simdi heyecanla onu brkliyoruz.kacinci haftanda dogum yaptin.hikayeni yazsan keske...39 dayim ben de.bizde saglikla aliriz ins oglumuzu.senin evladini da allah sana ve esine bagislasin.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım, bebiş nasıl? :)

    YanıtlaSil
  3. Özlemcim, umuyorum sağlıkla kucağına alırsın bebişini. Miniğim 38. haftasındayken katıldı aramıza, fakat bende gebelik şekeri çıktığı için biraz geç olmasını bekliyorduk, kısmet böyleymiş. Doğum hikayemi tabii yazarım. Güzel dileklerin için teşekkürler :))

    Çok teşekkürler Sevdacım, ilk haftalarda karşılıklı bayağı zorlandık ama artık alışıyoruz birbirimize :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...