Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Nisan 2013 Çarşamba

Küçük Dokunuşlar

Yavaş yavaş listemdekileri tamamlamaya/ malzemelerini almaya başladım. Gün geçtikçe ağırlaşıyorum ve bazı şeyler gerçekten çok zor olmaya başladı, hele ki bir de benim gibi tezcanlı biri için. Bu, o kadar can sıkıcı bir durum ki, Allahtan birçok şeyi yapmışım zamanında da kalan süreyi de yapmak istediklerimin bir kısmı için kullanabilicem umuyorum...
Son günlerde elimdeki malzemelerle yapmış olduğum ufak hazırlıklarla ilgili fotoğraflar aşağıda. Hepsi de miniğim için kendi ellerimle hazırlandılar.
Bu aralar, gereğinden fazla masraf yapmamak ve elimdekileri dönüştürmek/ değiştirmek adına bişiyler tasarlayarak uygulamaya geçiyorum. Örneğin bu fotoğraf çerçevesi.
Çerçevenin sarı kısmı, evimde hiçbir şeyle uyum sağlamadığından bir köşede öylece bekliyordu. Evirdim-çevirdim, ne yapabilirim diye düşünürken elime aldım pembe ojeyi, başladım boyamaya.
3 kat boyamanın ardından bir de her yerde satılan stickerlerden aldım ve kendi yapıştırıcısına güvenmediğimden iyi bir yapıştırıcıyla sabitledim. Bakalım, ufaklığın hangi fotoğrafıyla tam anlamıyla hayat bulacak?
İkinci projemse, miniğimin kıyafetlerini asarken kullanacağım askılarını süslemekti.
Askıları süslemesem olmazdı. Yine evde bulunan stickerleri, iyi bir yapıştırıcı kullanarak askılara sabitledim. Hatta miniğimin çamaşırlarını dolaba astık bile. O kadar şirin duruyorlar ki :))
Ve son olarak, odasıyla da uyumlu, dolabının içinde birşeyler koymak için hazırladım kaplama kutusu...
Daha sizlerle paylaşacak çok şey var, umuyorum yetiştirip sizlerin beğenisine de sunabilirim ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...