Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Ocak 2012 Çarşamba

Taze Bittiler- 15

Yeni yılın ilk postlarından biri, yine benim blogumda olmazsa olmaz Taze Bittiler"den olsun istedim. Geçtiğimiz ay yine bereketli bir aydı benim için, elimdeki bir sürü ürünüm bitti, hatta renkli kozmetiklerimden de bitirdiklerim oldu. Başlayalım mı?
1- Opti Free Lens Solüsyonu: Sanırım artık bu ürünle ilgili bir post hazırlamak için geç bile kaldım. Her ay bu postlarımda yer alıyor ve almaya da devam edecek.

2-Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Bakım Maskesi: Her ne kadar bitmiş olsa da bununla ilgili ayrıca bir post hazırlıyorum. Çok memnun kaldığım bir maske oldu.

3-Avon Boyalı Saçlar İçin Şampuan: Her ne kadar artık saçlarımı boyamıyor olsam da içinde az kalan ürünü kullanarak bitirdim. Saçlarım boyalıyken favori şampuanımdır. Ayrıca saç kremi satılsa da krem kullanmaya gerek bırakmayan, saçları yumuşacık ve parlak yapmayı başaran şampuanlardan.

4-Dadya Dolum Parfüm: Klasiğim Buberry Weekend'dir. Fakat sanırım artık Dadyadan ya da başka bir açık parfümcüden açık parfüm satın almam.

5-Garnier Vitamin İçeren Jel Temizleyici: Bitirdiğim 2. şişe ve buna ayrı bir post hazırlamak kısmet olmadı.
Cildi gerçekten de gıcır gıcır temizleyen, gözenekleri arındıran başarılı bir temizleyici. 2 pomp alıp elimde köpürtüyordum, daha sonra da ılık suyla duruluyordum. Tek eksisi cildi biraz kurutması, fakat zaten cildimizi kremlerle nemlendirmiyor muyuz?

6- Doa Melissa Kremi: Bu kremi bir çekilişte kazanmıştım. Pembe renkli, hoş kokulu, yoğun kıvamlı bir kremdi. Satış yapan firma ile irtibata geçerek kremin nerede ve nasıl kullanılması gerektiğini sorduğumda kremin nemlendirici özelliğinin bulunduğunu ve genel amaçlı kullanıldığını öğrendim. Vücut kremi olarak kullandığımda işe yaramadığını gördüm, ben de el kremi olarak kullandım nistepen daha iyiydi, bitti. 
7- Dove Onarıcı Şampuan: Deneme boy bir üründü ama bilirsiniz Dove ürünleri nemlendirici formüllü bir ürün, saçlarımı yumuşacık ve parlak yaptı.

8-Agiss Aseton: Burada tanıtımını yapmıştım. 2. şişesine başladım bile.

9-Rexona Women Stick Deodorant: Açıkçası, yaz döneminde kullanırken doğal olarak terleme sonucu oluşan kokuyu gideremedi. Ben de 2. kutusunu özellikle kışın kullanmayı tercih ettim. Stik deodorantlarda Lady Speed Stick favorim, elimdeki bitsin, kesin dönüş yapıcam.

10- Anew Reversalist Göz Kremi: Bununla ilgili çok yakında post geliyor. Accayip memnun kaldım.

11- Avon Kütikül Giderici Krem: Bununla ilgili burada bir post hazırlamıştım. Şimdi Essence'nin kütikül gidericisini kullanıyorum, o hem daha pratik hem de daha başarılı.

12-Oriflame Tekli Göz Farı: Bunu çok uzun zaman önce satın almıştım. Koyu gibi gçrünen fakat çok hoş bir rengi vardı, bitti.

13-Avon Anew Clinical Lift&Pro Serumburada tanıtımını yapmıştım. Müthiş başarılı bir serum.   
14-Pretty Make Up Set: Bu setten en üstte soldaki farı bitirdim. Elimdeki setten bitirdiğim far,ruj,pudra allık vs bitirdiğimi burada bildirsem daha fazla gaza geleceğime emin olabilirsiniz. O yüzden burada yayınladım.

15- Pretty Make Up Set: Fondöten kullandıktan sonra parlaklığını gidersin diye yukarıdaki set içerisinde yer alan pudrayı kullandım. Orta derecede kapatıcı bir pudraydı ve zaten bu da benim için yeterliydi. Piyasadaki birçok pudradan pek bir farkı olmadığı için severek kullandım.İşin ilginç tarafı; tonu da tam ten rengime göreydi.

Gelsin bakalım yeni ciciler ve tanıtımlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...