Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ocak 2012 Salı

Mim- 2012 Dileklerim

2012'ye girerken hemen her blogda, blog sahiplerinin yeni yıldan beklentilerini okuduk. Sevgili Daphnecim de bu konuda beni mimlemiş, ben de hemen paylaşayım sizlerle.
Aslında, 2012de şunlar olsun, bunu istiyorum, buna sahip olayım gibi bir düşüncem yok. Ama;

1- Sağlıklı olursam,
2- Mutlu olursam;

3-Huzurlu olursam;
4- Bir bebeğim olursa;

5-Bir sürü "Bye Bye Time" yaparsam;
Daha ne isterim ki?
Bunun dışında kalanlar bence teferruat, diğer isteklerim içerisinde illa 2012'de olsun dediğim yok. Gelirse ne ala, gelmezse önümüzdeki sene olur yahu ;)
Bu mimi yapmayan kaldı mı, bilmiyorum. O yüzden bu yazımı okuduktan sonra mimi blogunda yayınlamak isteyen herkese yolluyorum.

2 yorum:

  1. canım inş. kabul olur dileklerin teşekkür ederim yaptığın için öptüm :))

    YanıtlaSil
  2. Sağol arkadaşım, inşallah hepimizin istekleri gerçekleşir bu yıl ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...