Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Aralık 2011 Perşembe

Taze Bittiler- 14

Her ayın ilk günü, yayınlamaktan büyük keyif aldığım post: Taze Bittiler!  Bu postları hazırlamaktan büyük keyif alıyorum, yayınlamaktan da :) Umarım sizler de okumaktan keyif alıyorsunuzdur.
1- Sephora Göz Makyajı Temizleyicisi: Bunu size daha önce burada tanıtmıştım. Memnun kaldığım bir ürün oldu. Şu an elimde 3 tane daha temizleyicim var, bittikten sonra alırım yine kendisini.
2- U by Ungaro Vücut Losyonu: Geçen ay, aynı ürünün duş jelini bitirmiştim, bu ay losyonu çöpü boyladı. Aynı duş jeli gibi kokusu kalıcı değil. Ayrıca nemlendirme özelliği de yok denecek kadar az. Öylesine kullandım, bitti.
3- Duru Place Duş Jeli: "Uzakdoğudan Zen Terapisi" sloganıyla çıkardığı kutusunun şıklığı dışında fazla bir özelliği olmayan duş jeli.
4- Dadya Açık Parfüm: Lancome Miracle'nin çakması. Artık doydum, çok uzun bir süre kullanmam.
5- Loreal Lash Architect Mascara 4D: Bu kadar kısa sürede bittiğine inanamıyorum. Tanıtımım burada
6- Gabrini Ruj(35): Tanıtımım burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...