Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Aralık 2011 Cuma

Boyunluk Yaptım

Aldığım bu ip o kadar bereketli çıktı ki, 2 tane 100 gramlık ipten kendime bir kapşonlu yelek, bir bebek yeleği ve bir de kendime bu aşağıda gördüğünüz boyunluğu yaptım. Hatta ip arttı, ondan da bir kese şeklinde lif yaptım, içine küçük sabunlardan koyucam ;)

 Ölçü veremiycem tamamen uydurmasyon bişiy yaptım, şişe attığım ilmekleri boynuma ölçtükten sonra düz örgü örerek istediğim uzunluğa gelince kestim.
 Biraz gösterişli olması için büyük bir düğme diktim ve düğmenin geçeceği kısmı da aynı ipten boyunluğa ekledim.
Nasıl olmuş?

2 yorum:

  1. iyi günlerde kullan.. sıcacık... ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Eminecim, hakikaten sıcacık tutuyor :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...