Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Şubat 2011 Çarşamba

Ellerime Kuvvet

Efendım, bu görmüş olduğunuz henüz yapım aşamasındaki panço, turuncu renk olanı kayınvalidem tarafından görüldükten sonra "Ben buna bayıldım, bir tane bana örer misin, giyelim ana-kız?" sorusu üzerine hayırlı evlat modunda Ankara'ya döndükten sonra ip alınarak başlanan, 4. yumak bitmek üzereyken sökülen, ardından oflaya puflaya yeni baştan örmeye başlanılan, bittiğinde panço olacak cicidir. Ne kadar zoruma gittiğini tahmin edersiniz diye düşünüyorum. Sökme nedenim mi? Devam etseymişim panço değil; battaniye olacakmış, annem öyle söylüyor. E ben bunu yıllar önce örmüşüm, daha önce ördüğümün de ip kalınlığı farklıymış, eskisi baz alınıp ona göre ilmek atılınca olmamış. Örgünün son hali bu(Nasıl da azimliyim bakar mısınız?)
Haydi bakalım ellerime kuvvet, 10 gün sonra Kocaeli'nde paket içerisinde olasın inşallah...

2 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...