Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Haziran 2020 Cuma

Popreal Alışverişimizle Prenses Olduk

Popreal siparişlerimden bir diğeri de bu pembe prenses elbisesiydi. Malum, kızlarımızın ruhunda hep bir prenses olma hayali vardır. Benim kızım da aynı ruha sahip olduğundan, sitede gezinirken gördüğü bu kıyafeti büyük bir heyecanla istediğini söyledi :) Eh, anne olarak ise bana da bu isteğe ok demek düştü :)


Özellikle de çizgi film kahramanı prenseslerin giydiği kıyafetlerin çok benzeri bu elbise, hem dikişi hem kesimi, hem de modeli ile çok beğendiğim bir ürün oldu. 

Yurtdışı tatilimizde de kızımın mutlaka yanında olmasını istediği bu prenses elbiseyi bir saray önünde çekim yaparak kızımızın daha da mutlu olmasını sağladık :)  

Normalde kıyafetin yaka kısmına takmak üzere minik kelebekler de var, ancak biz geziye giderken onları yanımızda getirmeyi unutmuşuz :)
...............
..............
...............
...............












6 yorum:

  1. Maaşallah çok yaşıkmış bayıldım bayıldım :) Hemen siteye ışınlanıyorum bakalım ne var ne yok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, çok şeker kıyafetler var çocuklara yönelik :)

      Sil
  2. çok şeker bir elbiseymiş...

    YanıtlaSil
  3. Prenseslere, prenses kıyafeti yakışır..😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...