Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Aralık 2017 Pazar

Shiseido The Make Up Dual Balancing Foundation SPF15

Aslında uzun zaman önce bitirdiğim, memnun kaldığım, ancak yazısını henüz hazırlayabildiğim bir ürünle hepinize merhaba.

Online satış sitesi Makyaj Trendi'nden, açılışınaa özel fiyatlarıyla çok uyguna edindiğim fondöteni çok severek kullandım.

Kapatıcılığı orta olarak nitelendirebileceğim fondöten; özellikle karma ciltlere yönelik bir ürün. Ciltte kesinlikle ağırlık yapmıyor, bazı fondötenler gibi hemen uygulama zorunda bırakmıyor.

Cildi eşitleyen ve hoş bir tona bürüyen ürün, ciltte kalıp gibi durmaması ve cilde canlılık vermesi nedeniyle sevdiğim fondötenler arasında yerini aldı Shiseido fondöten.
Yağsız ve cildi mat gösteren ürün, cildin kuru bölgelerini nemlendirme, yağlı bölgelerini de parlamayı önleme vaadinde...
Ürünün tek sevmediğim yanı; ambalajı. Aslında şişe tasarımı çok hoş ancak neden ağız kısmı böyle tasarlanmış, anlamış değilim. Geniş ağızlı şişeden fondöten kullanımı hiç pratik değil ne yazık ki...
Gayet doğal duran ve SPF15 güneş koruma faktörlü fondöten hakkında siz neler düşünüyorsunuz, denediniz mi? 
 
 

10 yorum:

  1. Cildimde ağırlık yaptığından cilt ürünü kullanmayı sevmiyorum, ağırlık yapmadığını söylediğinden ve markaya da beğendiğimden bu fondöteni deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürün ciltte ağırlık yapmıyor Esracım, biraz daha mı detaylı araştırsan ki? Shiseido bu konuda gerçekten başarılı ama, mutlaka dene derim ;)

      Sil
  2. fiyatı çok pahalı shiseido'nun ama ürünler güzel ..:-)

    YanıtlaSil
  3. Kullanmadığım bir marka ,oldukça güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben 5-6 yıl önce ilk çıktığında almıştım bu fondöteni ama bana göre vaadini yerine getiren bir ürün değildi :( Sanırım şişe için pompası ayrı satılıyor bu arada, ama yani zaten pahalı bir ürün; niye pompayı ekleyivermezler ki! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden sabitleme pudrası geçerek uyguladım ben Başakçım, yaz döneminde evet parlama yaptı bu arada :)
      Dimi dimi dimi dimi :)
      Sevgiler :)

      Sil
  5. Selam. Bende böyle bır arayış ıcınde ıdım bakalım denmeyeceğim bende bulabılır ısem. Internet’ten pek alısverıs yapmayı sevmıyorum ama bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama son dönemlerde internet alışverişi müthiş zaman kazandırıyor ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...