Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Kasım 2017 Çarşamba

Yazdan Kalma: Kalem Elbise

Farkında mısınız, son yıllarda bahar mevsimlerini tam anlamıyla yaşayamıyoruz. Bir bakmışız yaz ya da kış mevsimleri bize "Merhaba" deyivermiş.

Geçiş döneminde elbise üzeri bir mont ve bot kombinine bayılıyorum. Bugünkü kombin önerim de bu yönde olacak.

Stilandtrend sitesinden yaptığım alışverişimle ilgili yazılarımı sizlerle daha önce paylaşmıştım. Bugün ise, siteden çok beğenerek aldığım elbiseyi, yukarıda bahsettiğim kombine uydurabilmiş miyim, onu paylaşayım.

Aslında yazlık modele sahip elbise, V yaka, sıfır kol ve kısa bir elbise. Şık aksesuar-çanta ve ayakkabı ile bence akşam kombinine bile uydurulabilir. Ama ben, daha çok spor şıklıktan hoşlandığımdan elbiseyi farklı şekilde kombinledim.
Kalem elbise, beyaz üzerine mavi çiçekli, likralı bir kumaştan dikilmiş. Modelini çok beğendiğim elbisenin işçiliği de gayet iyi.

3 farklı bedeni bulunan elbisenin, fiyat bilgisi ve alışveriş için, hala stoktayken buradan detaylıca incelemenizi öneririm. 

Siteden yaptığım diğer alışveriş yazılarını da buraya bırakıyorum, keyifli alışverişler...





16 yorum:

  1. Elbise hastası biri olarak elbiseyi beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmus. Ben de mevsimlik kiyafetleri bu sekilde kullaniyorum yaz bizde kisa sürüyor böylece yazliklari daha uzun süre giymis oluyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım :) Evet, sizin oralarda yaz çok kısa, bu şekilde değerlendirmek çok daha uygun sizlere, sevgiler :)

      Sil
  3. çok güzel kombinlemişsin canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş gerçekten ,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. evet yaz için çok hoş bir elbise :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece yaz değil tatlım, sonbaharda da böyle kullanabildim ;)

      Sil
  6. Şu elbisenin yarım kollu hali olsa her rengini alırım , öyle güzel deseni var! *.* Çok yakışmış :*

    YanıtlaSil
  7. Renk,desen çokkkkk güzel...Tekrar yaz gelse dedirtiyor elbise resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece yaz değil, ara mevsimlerde de böyle kullanılabilinir bir kıyafet, çok beğendim ben :)

      Sil
  8. Elbiseyi ben de çok beğendim. Kot ceketle de çok hoş olmuş! Güle güle giy :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...