Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Temmuz 2016 Cuma

Etek Etkinliği'ne Katılmıştım Ki Ben...

Blogger arkadaşım sevgili Nilgün'ün, ikincisini gerçekleştirdiği bir etek etkinliği vardı. Biraz geç bir yayın olsa da, etkinlik için kayınvalidemle birlikte diktiğimiz eteğin detaylarına bir bakalım hep birlikte.




Açıkçası, çok fazla dikiş bilmem. Ancak, deli gibi dikiş aşkımın olduğu ve hatta bol bol kumaşa sahip olduğum doğrudur. Daha çok tasarım yapar, annem ya da kayınvalideme diktirirdim. Şimdilerde ise kumaşları kesip biçmeye ve minik minik dikişlere başladım. Bakalım neler çıkarıcam bu aşktan :)




Elde kalan parça kumaşlardan ne yapabilirimi düşünürken, miniğim için bu tarz bir etek dikmek aklıma geldi. 6 eşit parçadan oluşan ve beline lastik geçirilmiş basit eteği, altına siyah tül geçirerek şık bir hale getirmek mümkün.


İlk defa bayramda giydirdiğim eteği gören herkes çok beğendi. Hem dikimi kolay, hem masrafsız, hem de çok güzel görünen etek benim için güzel bir başlangıç. Siz ne dersiniz?





10 yorum:

  1. pek yakışmış işte kızın olacak süsleyeceksin kısmet değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Olsun, bu dönemlerde erkek çocuklar için de gayet iyi seçenekler var ;)

      Sil
  2. Eteğin üstünden pırtlayan göbeği yerim :) eline sağlık, gayet güzel olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooof of soma, öldürüyor beni Başakçım :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. ben de hiç dikiş beceremem ama etek gayet iyi olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz çok seviyorum dikiş işlerini ama işte...
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok yakışmış tontiğime.Güle güle giysin ♥

    YanıtlaSil
  5. Bende de gayet güzel bir başlangıç :) isteyince yapilamiyacak şey yok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bakalım daha neler yapabileceğim :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...