Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Aralık 2015 Çarşamba

Pupa- Princess Shiny Lip Fluid Dudak Parlatıcısı(Nude Rose) & Lasting Colour Oje(728-Caribbean Turquoise)

Herkese merhaba...

Biliyorum, farkındayım, bu ara bloguma yazı girme sıklığım azaldı biraz. Eskisi gibi günlük yazma rutinime dönerim en kısa sürede umarım...  Bugün, İtalya'nın önemli markalarından Pupa'ya ait 2 ürünle sizlerleyim. Deniz Kozmetik tarafından ithal edilen markanın bendeki çeşitleri; dudak parlatıcısı ve oje.


1- Pupa Princess Shiny Lip Fluid Dudak Parlatıcısı(Nude Rose):
Yapısı yoğun, ama dudaklarda ağırlık yapmayan, tek kat sürdüğünüzde bile rengini veren, yapış yapış his bırakmayan bir parlatıcı arayışındaysanız doğru adrestesiniz.    
Neredeyse ruj sürmüşsünüz gibi bir izlenim veren parlatıcının, sürdüğünüzde çok hoş bir görüntüsü var. Hafif kokulu bu parlatıcıyı, elbette ki gün içerisinde tazelemek gerekiyor.
3,5 ml. lik sade ve şık ambalajında satılan ürünün 3 farklı renk tonu mevcut.

2- Pupa Lasting Colour Oje(728-Caribbean Turquoise):
Hızlı kuruma ve uzun süre kalıcılık vaadinde olan oje, gerçekten de vaatlerini yerine getiriyor. Ultra parlaklık özelliği de bulunan oje, temizleyici ile yormadan kolayca çıkıyor ve kesinlikle tırnaklarda leke bırakmıyor.

Tek katta rengini veren ve fırçası sayesinde kolay sürülen oje, açık-koyu renkler, metalik ve sedefli seçenekleriyle tam 100 farklı renkte beğenimize sunulmuş. 5 ml.lik çok şirin ambalajlı ojelere mutlaka göz atmanızı öneririm.

Siz, markanın ürünlerini daha önce denediniz mi?



14 yorum:

  1. ojenin rengine bayıldım resmen :)

    YanıtlaSil
  2. ayy ikisine de bayıldım parlatıcı ne güzelmiş hem ruj gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Yazmaya henüz fırsat bulamasamda Pupa'nın bu rujunu çok sevyorum bende.Sana da çok yakışmış ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkürler Filizcim :) Senin yorumlarını da merakla bekliyorum...

      Sil
  4. Bence de sık sık yaz güzel anne!! Yahu parlatıcının da ojenin de rengi bir harika! Şahane durmuş dudadığında parlatıcı ve an itibariyle göz koydum görür görmez alacağım aradığım tarzda bir ürün kendisi. Amabalajdaki haline baktığımda koyu sandım ama sürüldüğünde şahane görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bi fırsatım olsa eskisi gibi.. İş hayatına döndükten sonra zor oluyor ama bi şekilde oluyor :)
      Renkler muhteşem, bulduğun yerde kaçırma derim ;)

      Sil
  5. Ne güzel bir renktir bu böyle. çok yakışmış canım güle güle kullan

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...