Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Ekim 2015 Pazartesi

Lavera Firming- Cilt İcin Organik Sıkılaştırıcı Gece Kremi

Haftanın son gününden hepinize merhaba. 30+ yaşlardan itibaren cildimize özel bir bakım uygulamak gerek. Özellikle sağlıklı bir cilt bakımı yapmak, cildimizi korumak ve uzun yıllar korumayı çeşitli yollarla desteklemek çok önemli. Bugünkü yazım; organik bir cilt bakım kremine yönelik.

Krem içerisinde; beyaz çay sıvısı, hyalüronik asit, karanja çekirdek yağı, zeytinyağı, bambu yaprak özü, jojoba yağı, ayçiçek yağı, shea yağı ve karanja yağı bulunuyor. Kremin, gece boyunca cildin yenilenme sürecini destekleme ve cildi gece boyunca besleme vaadinde.

Akşamları cilt temizliğinin ardından, yoğun kıvamlı ve hoş kokulu kremi cildime uyguluyorum. Ürünü; organik olması, çeşitli organik ürünlerin karışımından elde edilmesi ve cilt rahatlatıcı etkisi nedeniyle beğendim. Bu ürünün kullandığımdan beri cildimde sivilce oluşmadı, cildimde yağlanma, kuruma, hassasiyet vb. sorunlar olmadı. Aksine, cildim, gözle görülür bir biçimde canlandı.

Sıkılaştırma özelliği konusunda net birşey söylemem henüz mümkün değil; çünkü kremi yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Fakat, yukarıda bahsettiğim gibi cildime kesinlikle en ufak bir zarar vermeyen bir ürün oldu bu krem.

Dünyanın ilk geçerli resmi Organik ve Doğal Kozmetik Ürün sertifikası olan NaTrue Sertifikasına sahip krem, 30 ml.lik ambalajında organik kozmetik severlerin kullanımına sunulmuş. 62,22 TL fiyatlı ürünü detaylı incelemek ve alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.Organik sertifikalı diğer ürünlere ise buradan ulaşabilirsiniz.

*Tanıtım ürünüdür. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

18 yorum:

  1. Güle güle kullanın Ay ışığı organigi ve ürünlerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de sitedeki birçok ürünü denemekten ve memnun kalmaktan dolayı mutluyum :)

      Sil
  2. sıklaştırıcı etkisi de varsa güzel bir ürünmüş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü sonuna kadar kullandıktan sonra etkisi hakkında edit yaparım :)

      Sil
  3. Denenebilir bir urun sanirim bi sans vermek gerekli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle 30+ yaştakiler, dikkatle incelemeli derim...

      Sil
  4. güzel bir marka bazı ürünleri denemiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bazı ürünlerini denedim. Memnun kalmadığım ya da bana göre olmadığını düşündüğüm birkaç ürünü var sadece...

      Sil
  5. Merhabaaaa :) ben geldimmm, takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, ben zaten takibindeyiiim :))

      Sil
  6. 30'lu yaşlar demişken son 6 ayım kaldığımdan artık bu tarz ürünleri inceleme zamanım geldi :) Paylaşım için teşekkürler

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Cilt yaşı da önemli. Bu konuda öncelikle onu irdelemek lazım :) Sevgiler...

      Sil
  7. Lavera ürünlerini seviyorum, iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. Lavera'nın içerikleri hoşuma gidiyor (:

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...