Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Balmy Magic Mitt- Makyaj ve Yuz Temizleme Eldiveni

Hepinize mutlu haftalar....

Haftanın ilk yazısı özellikle cildini seven ve bakım yapmayı ihmal etmeyenlerin dikkatle okuyacağı bir bakım ürünü.


 gan tekstil, temizlik, cilt temizliği, cilt bakımı, makyaj temizliği, organik


Daha önce başka bir markanın makyaj temizleme eldivenini kullanmıştım. Alışverişim sırasında satış sitesinin sayfasında, fotoğrafından ürünün yumuşak yapıya sahip olduğunu görünce denemek istedim.

gan tekstil, temizlik, cilt temizliği, cilt bakımı, makyaj temizliği, organik



Gerçekten de yumuşacık dokunmuş, kadife gibi bir eldiven bu. Kullanım sırasında kesinlikle cildi tahriş etmiyor. En hassas cilde sahip kişilerin bile rahatlıkla kullanabileceği bir temizlik ürünü. Sadece su ile ıslattığınız eldivenle yüzününüzü temizliyorsunuz, pratik değil mi?

Performansını ölçmek için özellikle yoğun makyaj yaptığım günlerde denedim eldiveni. Cilt makyajını inanılmaz güzel temizlediğine şahidim. Bu eldiveni kullandıktan sonra ciltte makyaj artığı kalıp kalmadığını görmek için bir de cilt temizleme jeli kullandım, sonuç aşağıda.

gan tekstil, temizlik, cilt temizliği, cilt bakımı, makyaj temizliği, organik

Makyaj temizleme pedi tertemiz. Eldiven, cildimi yıpratmadan tüm makyaj kalıntılarını temizledi. Sadece suya dayanıklı olmayan türden rimeli yeterince temizleyemedi. Rimel kalıntılarından tamamen kurtulmak için göz makyajı temizleyicisi kullanmak zorunda kaldım.

gan tekstil, temizlik, cilt temizliği, cilt bakımı, makyaj temizliği, organik


Sonuç olarak, makyajında rimel kullanmayanlar, makyaj yapmayanlar ve sadece cilt makyajını temizleyecekler için gerçekten işe yarar bir ürün. Seyahat sırasında da çantada yer kaplamama ve cilt temizleyici ürün kullanmayacak olmanın avantajları da gözardı edilmemeli tabi.

Ürünü detaylı incelemek ve 20,00 TL ve üzeri alışverişe smavibalmy  kodunu kullanarak ücretsiz kargo avantajından yararlanarak alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.




 

26 yorum:

  1. Ben bebe şampuanıyla temizliyorum artık makyajımı :) Rimeli de süper çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin için de mi kullanıyorsun şampuanı?
      Genelde göz makyajı temizliyorlar diye biliyorum.

      Sil
    2. Valla tüm yüzümü bebe şampuanıyla yıkıyorum tonikle temizlerken pamuk tertemiz oluyor :) son günlerde kolaya kaçıyorum sanırım

      Sil
    3. Geriyor mu acaba cildi, dur ben de deneyeyim, merak ettim :)

      Sil
    4. yok canım germiyor benim cildim maşallah yağ bidonu gibi belki de ondan :))) Üzerine de tonik + nemlendirici ohh miss :D

      Sil
  2. Makyaj yapmıyorum ama özellikle yolculuklarda cilt temizliği için çok pratik bir ürünmüş, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok pratik. Makyaj yapmasanız bile cildiniz bir sürü etkenle kirleniyor ne yazık ki, her koşulda temizlik şart.

      Sil
  3. Eldiveni sadece suyla mı ıslattınız yoksa misel su da döktünüz mü üzerine acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, sadece suyla ıslattım. Misel su ile temizliği, eldivenle temizlikten sonra kalıntı bırakmış mı eldiven cildimde diye denedim sadece :)

      Sil
    2. Sadece suyla bu kadar çıkarması muhteşem :)

      Sil
    3. Valla öyle. İnanamadım ben de ama gözümle gördüm :))

      Sil
  4. Güle güle kullanın.. Bilgilendirme için teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  5. Artık rimel leri ürünlerle temizlemek daha zor oluyor gibi. Yetersiz geliyor. Yeni rimel lerin özelliklerine göre temizleyici ürünler çıkarılması gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, o da avar. Ama bu eldiven herhangi bir rimeli kolaylıkla temizleyemiyor.

      Sil
  6. Güzel bilgiler için teşekkürler iyi ki varsınız sayenizde yeni bilgiler öğreniyoruz iyi günlerde kullanmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hepimiz birbirimizden birşeyler öğreniyoruz :)
      Sevgiler...

      Sil
  7. Bende bir benzerini Gratis'ten almıştım ancak bir türlü deneyemedim.Bunun performansı çok güzelmiş.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de daha önce denediğim markadan çok daha iyi Filizcim :)
      Sevgiler...

      Sil
  8. eldiven yumuşak bu yüz için çok iyi ama gözlerde sorun olabilir kalıcı ürünler kullanılıyor daha çok. Ben göz makyajımı silerken özel ürün yoksa elimde tatlı badem yağı ile siliyorum hem kirpiklerimi de besliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu eldiveni sadece yüz temizliğinde kullanmak daha mantıklı. Badem yağı önerinizi deneyeceğim :)

      Sil
  9. süpermiş, deneyeceğim

    YanıtlaSil
  10. Hiç denemedim makyaj çıkarma eldivenlerinden . İlk fırsatta deneyeceğim bende (:

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...