Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Ekim 2013 Çarşamba

Fe Beyazlatıcı Diş Pastası

Sadece cilt bakımı ve makyaj yeterli olmuyor iyi, bakımlı ve makyajlı bir cilt için. Yaptığınız onca özenli bakım ve makyaj, bir gülümsemeyle mahvolabilir. O nedenle diş bakımı ve sağlığı da çok önemli. Bugün, ilk defa denediğim bir ürün hakkında yazayım.
Market alışverişim sırasında diş macunu bakınırken bu ürüne rastladım. Kutusu üzerinde; tartar ve plak oluşumunu engellemeye yardımcı olmasının yanısıra çay, kahve sigara vs. lekelerini çıkarmaya ve dişlerin beyazlamasına yaradığı bilgilerini okuyunca denemek istedim.
Herşeyden önce normal diş macunlarından daha koyu kıvamlı. Kullanırken ve kullanım sonrası ağızda hoş bir tat ve ferahlık bırakıyor. Ürünü kullandığınız dönemde ayrıca diş macunu kullanmanıza gerek yok ve günde 2 kez bu pasta ile dişlerinizi fırçalamanız yeterli. Kullandığım dönem boyunca; hatta ilk kullanımdan itibaren dişlerimde belirgin bir beyazlık farkettim. Hatta son günlerde kullandığım Colgate Optik Beyaz'dan özellikle bu konuda çok çok daha başarılı olduğunu söylemeliyim. Ağızda bıraktığı ferahlık ve tazelik hissini de sayarsak, ayrıca fiyatına göre kıyaslarsak gayet başarılı buldum ben. Bence tek dezavantajı; gramajının az olması. Son aldığım diş macunlarını da bitirdikten sonra kesinlikle alacağım bir ürün.

10 yorum:

  1. bu tarz ürünler diş minesini incelterek beyazlatma yapıyor. o yüzden klasik diş macunları ile fırçalamak gerekiyor. kalıcı ve zararsız beyazlık için muhakkak bir hekime baş vurmakta fayda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de, diş hekimlerinin yaptığı diş beyazlatma işleminin diş minesini incelttiği yorumunu okumuştum. O yüzden bu tarz diş macunlarının, böyle bir etkisi varsa bile, işlemden daha masum olduğu düşüncesindeyim. Yine de önerin için teşekkürler Begümcüm :)

      Sil
  2. Acik tenliyim renk skalasinda 2.beyaz ton dislerim ama tenimde sari duruyor bu durumdan cok rahatsiz oldugumdan arastirmistim Bir cok beyazlatma yontemi varmis hekimlerin uyguladigi en cok yapilani isinla beyazlatma imis bir zarari yokmus ;) buda bnm arastirmalarim ondan uzak durmkta fayda var diye dusunuyorm;)

    YanıtlaSil
  3. Hiç almayın dişleri beyazlatmak yerine daha da sarı kalıyor diş tozunu kullabilirsiniz ama diş pastası sapsarı yapıyor her gün fırçalayın bir ay sonra sapsarı olmuş oluyor bi de diş etlerinde ağrı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediğimde beyazlatmıştı ve ağrı falan olmamıştı ama diş hekimim de önermedi bu tarz ürünleri.
      Teşekkürler ilginize...

      Sil
  4. ben nedense bu üründen memnun kalmamıştım. yıllar önce denemiştim hatta yanında diş fırçası da hediye etmişlerdi....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürün herkeste aynı etkiyi göstemiyor ne yazık ki. Ben de çok severek kullandığımı hatırlıyorum :)

      Sil
  5. adam akıllı bi diş beyazlatıcı bişey bulamadılar. bence buldular da insanları doğrudan beyazlatan bir şeyi verip ne satacaklar sonra.

    YanıtlaSil
  6. Ya bende var dis pastasi colgate den almistim ilk defa killaniodum nasil kullanildigida yazilmio du bende ilk once araba bastasi gibi dislerime surdum braktim sonradan orendim fircalicaz ama dis etimde hep agri yapio hatta arada kanama yaptigida oluo zararlimi zararsizmi anlamadim :)

    YanıtlaSil
  7. En iyisi hizli etki kullanin dos agrisi dis eti kanamsi hic bir sey kalmiyor

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...