Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Mayıs 2013 Salı

Zaman Kanatlı Kelebek...

Hızına yetişmek de zor dolayısıyla. Miniğim doğduğundan beri bambaşka bir dönemecine girdim hayatımın. Hamileyim, şu haftadayım, aman bebeğin durumu gayet iyiymiş, sezaryen tarihi 25 Nisandı, yok yok 1 Mayıs olsun derken, bebeğim 19 Nisan sabahı bize kavuşmak istedi ve o günden bugüne neredeyse 1 ay geçti bile.
İnanılmaz bir hızla ilerliyor zaman ve ben nasıl geçtiğini anlayamadım. Tam 26 gündür ufaklığa ve yeni hayatıma alışmaya çalışıyorum. İlk günler tabii ki çok zor geçti. Uykusuzluk, yorgunluk, daha önceden nelerle karşılaşabileceğini internet ve kitaplardan okuyan ve yeni hayata hazır olduğunu zanneden benim, miniğimin gaz sancıları nedeniyle çaresiz kalışım ve sudan çıkmış balığa dönmüş halet-i ruhiyemi atlatmaya çalışıyorum şu günlerde...
Ama O'nun,  huzurla uyuduğunu, karnının doyduğunu, kucağımdaki mutlu halini, gözünü açtığında beni ve çevreyi tanımaya çalışmasını, herşeyin yolunda olduğu anları gördükçe binlerce kez şükrediyor, O'nu izlemeye doyamıyorum. Hele o mis kokusu yok mu...
Ha, bu arada tüm annelerin gününü de geç kalmış olsam da kutluyorum. Şimdi bu günün önemini çok daha net kavrayabiliyorum ve küçük meleğime beni "anne" yaptığı için bir kez de buradan teşekkür ediyorum. İyi ki doğdun, iyi ki bizimlesin miniğim...







5 yorum:

  1. tebrik ederim sihirlicim, sağlıkla mutulukla büyüsün küçük sihirli :) saçlara da maşallah demek istiyorum benim 10 aylık oğlumdan çok ve gür saçı var :))

    YanıtlaSil
  2. ebrulitakim.blogspot.com
    blogumda hediye kampanyam var beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler krem :)) Kızımın saçları konusunda haklısın, çok gür. Ama ben doğduğumda da saçım Gökçe'ninki kadar çokmuş.

    Ebabil, notumu aldım, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim canım allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin adını çok sevdim çünkü bir kızım olursa gökçe koymayı düşündüğüm isimler listemde var inş. en kısa zamanda benimde bir bebişim olur:)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Daphnecim, darısı başına en kısa sürede inşallah :))
    Kızımızın ismine son 1 ay içerisinde karar verebildik, ama çok içimize sinen bi isim oldu. Yakıştı da miniğime :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...