Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Aralık 2010 Çarşamba

Taze Bittiler-2

Taze Bittiler serimin nedenleri-nasılları ve olumlu-olumsuz yönleriyle ilgili bu yazımda detay geçmiştim.
Benim için bu blog ve seri ne kadar tetikleyici oldu, tahmin edemezsiniz. Stoğumdaki ürünlerim azaldıkça accayip mutlu oluyorum, ürünlerimden birini daha bitirdim coşkusu yaşıyorum :))
Gelelim bu ayki tükettiğim ürünlere;


1-Dove Cool Moisture: Yağlı ve yağlıya dönük ciltler için hazırlanmış içinde salatalık ve yeşil çay özleri bulunan ürün. Cildim karma olduğundan benim için doğru bir ürün. Ayrıca duş sırasında duş jeli yerine bu sabunu da kullandığımdan duş sonrası ciltte yaşanan gerginlik bende olmadı. Tavsiye ederim.

2-Opti Free Lens Solüsyonu: Çok çok uzun zamandır kullandığım ve performansından çok memnun kaldığım bir solüsyon. Ne lensimi kurutuyor, ne herhangi bi mikrobik durum yaşadım ne de gözümde/lensimde herhangi bir sıkıntı oluştu. Vazgeçmeyeceğim nadir markalardan.

3-Hobby Duş Jeli: Değişik duş jelleri kullanmaya, onları denemeye bayılıyorum. Bunu da bir markette 1+1 kampanyasında yakaladım. Kokusu güzel, cildi germiyor, ama biraz da komili duş jelini anımsatıyor.

4-Avon Fondöten: Color Trend serisinin Bisque renkli yağsız ürünü. Cildin nefes aldığını hissedebiliyorsunuz ama başka marka ya da Avon'un diğer fondötenlerini kullanmayı tercih ederim.

5-Avon Göz Makyajı Temizleyicisi: İşte benim favori ürünüm. Bir kere yağlı değil, göz makyajınızı kesinlikle temizliyor, ayrıca kalıntı bırakmıyor. Daha önce Diadermine, Maybelline ve Garnier kullandım ama kesinlikle memnun kalmadım. Sıvı ürün kullanamıyorum, gözümü yakıyor ayrıca ve özellikle de Garnier göz makyajımı temizlemiyor. Bu yüzden bu üründen vazgeçmem.

6-İpana Diş Fırçası: Burada bahsetmiştim.

7- Numune ruj: Evde öylesine duran numunelerden biri. Bundan sonra bu ürünleri seyahatlerimde kullanmaya karar verdim. Hem evde öyle durmayacak hem de seyahat çantamda fazla yer kaplamayacak. Bitirdiğim numune Avon'un rujlarından Iced Coffee. O ne güzel renkmiş öyle. Orjinal boyutunda almamam olanaksız.

8-Cımbız: Emektar cımbızım, ama artık miyadını doldurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...