Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Aralık 2010 Çarşamba

Hediye Etkinliğim Hakkında

Arkadaşlar merhaba,

Bu  adreste bulunan yarışmamla ilgili ufak bir açıklama yapma ihtiyacı hissettim.

Öncelikle katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çünkü bu kadar kısa sürede bu kadar katılım ve izleyici beklemiyordum.

Çekilişimle ilgili ufak bir yanlış anlama ya da eksiklik oldu sanırım.

Yarışma şartlarım içerisinde kampanyamın sadece blogunuzda yayınlanması gereği vardı. Facebook ya da twitter hesabımın olmadığını, bu yüzden bu gibi sitelerde kampanya duyurunuzun yapılmasının benim için bir önemi olmadığını yine şartlarım içerisinde belirtmiştim. Bu yüzden bu şekilde duyuru yapanları maalesef listeleyemeyeceğim. Aynı şey, blogu olmayan kişiler için de geçerli. Ben, blogunuzda yayınlamalısınız derken bunu da kastetmiştim. O yüzden lütfen blogu olmayanları üzülerek çekiliş listeme dahil edemeyeceğim. Lütfen, yanlış anlaşılmasın, bundan sonraki çekilişlerim için bu şartım hakkında düzenleme yapabilirim.

İlgi ve anlayışınıza teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...