Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Kasım 2010 Pazartesi

Taze Bittiler-1

1-Eveline Yüz Temizleme Jeli: En sonunda bitti. Adı üstünde jel, "biraz alıp elinizle köpürttükten sonra yüzünüze masaj yaparak uygulayın, ardından ılık suyla durulayın. E, iyi hoş da bir kere bu köpürmüyor, yüzümde kalın bir tabakaymış gibi bir his bırakıyor, ayrıca yüzümü de tam anlamıyla temizlemiyor. Kısaca, adı gibi temizleme jelinden çok öylesine bir ürün.

2-Akat Future Classic Deodorant:  Yazın kullanırım diye bir marketten almıştım, kullandım bitti.

3-Avon True Glow Vücut Losyonu: Herşeyden önce kokusuna bayıldım, şeftali ve kayısı karışımı buram buram bir koku, tam anlamıyla bir nemlendirici ve yumuşatıcı, ayrıca içinde minik pırıltılar mevcut; sürdüğünüzde tüm vücudunuz pırıl pırıl parlıyor. Şu anda katalogda var mı bilmiyorum ama tekrar alabilirim.

4-Avon Puro Pure-Fection Tonik: Güya yağlı ve/veya karma ciltler için cilde mat bir görünüm veren tonik. İçeriğinde pudra varmış, bu da cilde mat görünüm verilmesine yardımcı oluyormuş. Bu, tonik falan değil; bildiğiniz su yahu! Hayatta almam.

5-Arko Nem Güneş Sütü: Yaz tatilimde bol bol kullanmama rağmen yine de bitmedi. Ve plajda mutlaka bir şekilde güneş ışığına maruz kaldığı için bir sonraki sezon aynı ürünü kullanmayın diyor uzmanlar. Bu yüzden bitmese de atmak zorundayım. Sağlığımız herşeyden daha önemli.

6-Signal Diş Macunu: Diş doktorumun önerisine uyarak her yeni macunum bir öncekinden farklı bir marka ya da aynı ürünün başka çeşitleri oluyor. Her macunun farklı bir koruması oluyormuş.

7-Doğu Akdeniz Doğal Derman Defne Yağı: Bunu Ankara'da Hatay Günleri vardı bir tarihte, oradan almıştım. Yaşlı bir teyze elime tutuşturdu, "hadi al da ben de evime gideyim" diye, küçük bir kavanoz ve çok da uygun fiyata almıştım. Özellikle saçı çok beslediğini; ayrıca ağrılara iyi geldiğini söylemişti. Ben, saçım için maske gibi kullandım bu ürünü. Sonuç mu? Neden daha fazla almadım diye hayıflanıyorum şimdi. Ankara'da bir yerde daha buldum ama o da gerçekten çok pahalı. Hani 3 aşağı 5 yukarı olsa hadi neyse diyeceğim.

8-Eveline Q10PlusR Maske: Kuru ciltler için hazırlanmış kaliteli bir ürün. Yaz sezonunda cildim bayağı kurumuştu, bu maskeyi o yüzden kullandım. Peeling sonrası kullanımın ardından gerçekten cildimi yumuşattı ve cildimin kötü görüntüden kurtulmasında aktif rol aldı. Şimdi, bu maskenin karma ciltler için olanını kullanmaya başlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...