Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Mart 2019 Pazartesi

Luvyle 2019 Bahar & Yaz Sezonu

Artık güneş kendini göstermeye başladıysa bizim de içimiz kıpırdanmaya başlar elbette :) Şimdiden tatil planları yapılmaya, aklımızda yazın o güzel ve keyifli geçecek anları düşünülmeye başladıysa gardroplarımızı da gözden geçirme zamanıdır. Yabancı online satış siteleri arasında yer alan Luvyle'de ben çok güzel kıyafetler buldum.
Bu iki parça kıyafetlere bayılıyorum. Prenses yaka ve uzun etek harika bir bileşim bence.

Erkek yaka ve derin göğüs dekolteli bu elbiseye bayıldım. Hele bir de uzun çizme ile kombinlenince... Harika!
BURADA
Hem nar çiçeği, hem leopardan oluşan ve asimetrik kesimli bu bluza bayıldım resmen. Sizce de çok havalı durmuyor mu?
BURADA
Hem pastel tonlarda hem de şifon kumaşıyla efil efil bir yaz geçirtecek bluzu çok farklı şekillerde de kombinleyebilirsiniz.


BURADA




Ve bence süper bir stiletto ;)


BURADA


Sitede uygun fiyatlı pek çok ürün bulabilir, gardrobunuzu istediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz.


Mutlu haftalar...












6 yorum:

  1. Yeşil elbise ve leopar desenli bluza ben de bayıldım İlknur'cum!

    YanıtlaSil
  2. asimetrik renkli bluzu çok beğendim ben..

    YanıtlaSil
  3. Nar çiçeği rengindeki bluzu çok beğendim. Baharın etkilerini hissetmeye başladık. Kıyafetlere de yansıdı tabi.

    YanıtlaSil
  4. İlk ikisi güzel de öyle de fizik lazım....

    YanıtlaSil
  5. Yesil elbise ve altindaki bluz cok güzelmis 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...