Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Mart 2019 Perşembe

#ikizlerinmakyaji2019 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliği

Mart başında sevgili Nihal'in düzenlediği ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutlamak üzere çok sevdiğim blogger arkadaşlarımla biraraya geldik.
Batıkent'te bulunan Süvari Kahve'de yaptığımız buluşma, açık büfe kahvaltı eşliğinde çok keyifli geçti.


Jeunesse firmasından İlker Bey, Hyalo4 firmasından Emine hanım, Innoactive firmasından Yeliz hanım ve Revox firmasından Gamze hanım, bizlere marka ve ürünleri hakkında bilgiler verdiler.

Bu arada o güzel günde fotoğraflarımızı sevgili Betül Polat çekti. Blog yazımda fotoğraflarda blog ismimin olmadığı fotoğraflar kendisine ait.



Bu güzel günün ardından sevgili Nihal'in bizler için sponsor hediyelerini aldık. (Alfabetik sırayla)












Golonyacologne, çok sempatik bulduğum markalar arasında. Daha önce incir kokulu olanını deneyimlediğim kolonyanın bu kez baharat kokulu olanı, özellikle eşimin işine yaradı.


HC Care 'in makyaj temizleyicisini çok beğenmiştim.  mutlu olduğumu söylememe gerek yok sanırım :) Hızlı Saç Kurtarma Terapisi ise inanılmaz başarılı, detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz.


Highgenic, ev temizliğinde benim için en önemli markalardan. İşlevsel silikonlu temizleyici ve mutfak temizleyicisi harika.


Innoactive markası ve ürünleriyle ilk kez bu etkinlikte tanışıyorum. Yeliz hanım, o gün ürün çeşitleri hakkında detaylı bilgiler vermişti. Bu güneş sonrası nemlendirici köpüğü yaz sezonunda tam olarak deneyimlemiş olacağım.

Jeomed TTO, daha önce deneyimlediğim ve bu yazımda deneyimlerimi paylaştığım ürünlerinin yanısıra yeni çıkardığı ürünlerinden de göndermiş. Özellikle deneme boylar seyahatlerimde işe yaradığından bu minnaklar beni ayrıca mutlu etti.

M. Asam Türkiye, geçici bir süre de olsa, cilt kırışıklıklarını ortadan kaldırmayı vadeden ürününü denememiz için yollamış. Hafta sonu uygulamaya başlıyorum ;)
Misiptr, ağız bakımı için kürdan işlevi de gören diş ipi göndermiş. Merakla deniyorum.




Otacı, yıllardır pek çok ürününü çok severek kullandığım markalardan. Daha önce Gül Suyu özlü yüz spreyini kullanmış ve çok beğenmiştim. Makyaj temizleme suyunu da ilk kez kullanacağım.




Realtechniquestr, dopdolu bir paketle gönlümüzü fethetti. Seyahat boy fırça setini yıllardır sapasağlam bir halde kullanmaya devam ettiğim markanın bu fırçaları da elimden düşmeyecek.


Revox, yıllardır severek kullandığımız saç bakım ürünlerinin olduğu bir marka. Yeni çıkan bu ürünü de en kısa sürede deneyimleyeceğiz.
Sirazu, bence inanılmaz başarılı bir kablo koruyucu. Özellikle telefon kablolarının yıpranmasını önlemek için çok iyi bir fikir.




Splat, o çok sevdiğim diş macununu bizlerle buluşturdu.
Yelssaksesuar, tam da benim rengim olan mavi renkteki taçla günümüzü kutlamış.

Çok keyifle geçen bir gündü. Başta Nihalcim olmak üzere, bu önemli günü bizlerle kutlayan sponsor firmalarımıza da çok teşekkürler. Etkinlikle ilgili diğer detayları #ikizlerinmakyaji2019 hashtagiyle instagramdan takip edebilirsiniz. 





6 yorum:

  1. Harikasin canim. Bu renkler cok yakismis. Güle güle kullan tüm hediyelerini 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, siyahlara büründüm bu kez :)
      Öpüyorum seni :)

      Sil
  2. keyifli bir etkinlik olmuş fırça setlerine bayıldım güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifliydi gerçekten :)
      Fırça setleri hediyesi harikaydı gerçekten, teşekkürler :)

      Sil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş benziyor :) Silikonlu temizleyiciyi kullanıyor musun? Memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzeldi. Highgenic silikonlu temizleyiciyi kullanıyorum ve memnunum, birçok alanda kullanımı da joker ürün olmasını sağlıyor ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...