Bak Bakalım Blogumda Var mı?

6 Ekim 2015 Salı

Konya'da #umranlasonbaharamerhaba dedik...

Aylar önce "Aaa, siz de mi Ankara'da yaşıyorsunuz" la başlayan ve neşeli ve hep heyecanlı bir ses tonuyla devamı gelen görüşmenin mimarı Ümran'la, geçtiğimiz Cumartesi günü Konya'da  #umranlasonbaharamerhaba etkinliği gerçekleşti.

Sevgili Ümran'dan böyle bir davet geldiğinde hem çok şaşırdım hem de çok sevindim. Ankara dışında katıldığım ilk etkinliğe dair detaylara geçeyim hemen.


Aylar öncesinden hazırlanan ve müthiş bir koşturmaca içerisinde elinden gelenin en iyisini yapan Ümran, Ankaralı ve Konyalı bloggerları, Meram'da bulunan Nevizade Restaurant'ta ağırladı.


Bu arada ilk defa YHT ile Konya seyahatimin de çok rahat ve kısa geçtiğini hemen ekleyeyim. Sevgili Nilgün'le yaptığımız yolculuğun ardından mekana vardığımızda süslenmiş ve etkinliğimizde bizleri çeşitli hediyeleriyle destek olan bazı firma ve markaların ürünleri de bizleri bekliyordu.


Pembe, şirin temalı isimliklerimiz Sevgi'den, kalpli şeker kurabiye PanParti'den, gül şeklinde kokulu taşlar Naturacorner'den, kalp şeklinde kokulu sabun KokuluDüşler1'den,şirin broş Fingerscrossed'den, minik pembe çay şekerlerimiz harika sunumlarıyla Kırmızı_Puantiye'dendi.

Etkinlik öncesi, kendi tasarımlarımızı hazırlamamızı sağlayan ve telefonlarımıza harika kapaklar hazırlayan Sana Kapak Olsun'un kapaklarını topluca masada fotoğraflamıştık. Marka hakkında detaylı yazımı buradan okuyabilirsiniz.

İnanılmaz keyif aldığım, eğlendiğim, sohbetin ve kahkahanın bol olduğu harika bir gün geçirdik. Etkinlik sayesinde biraraya geldiğim sevgili Ümran, Nadire ve Işıl'ı tanımaktan çok mutlu oldum, Ankaralı blogger arkadaşlarla bu vesile ile tekrar görüşmüş olduk, yedik-içtik, bol bol muhabbet ettik, bol bol fotoğraflar çektik :)




Bu arada sevgili Nilgün'le masalarımızda yer alan, Boom Design'in paketinde yer alan şekerler ve şeker gibi ojeleri görünce oje kardeşliği yaptık, cuk oturdu :))







Kendi adıma gerçekten çok güzel bir gün geçirdim :) Bu güzel etkinliği hazırlayan ve beni davet eden Ümran'a, sponsorlarımıza da bizlere destek oldukları için çok teşekkürler. Sponsorlarımızla ilgili ayrıca bir yazı hazırlıyorum, takipte kalın ;)










18 yorum:

  1. Canım benim sizlerle olmak çok keyifliydi inşallah tekrar tekrar biraraya geliriz çok güzel olmuş yazın, heyecanla takipdeyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana çok teşekkür ediyorum Ümrancım, en kısa sürede tekrar görüşmek üzere :)

      Sil
  2. Yaşadığım şehirdeki insanlar ve hemsirelerim ile birlikte olan bir etkinlik olmuş ne güzel :) ne mutlu sana. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Konya'dan yeni arkadaşlar edinmek mutluluk verici :)

      Sil
  3. Mekan çok güzelmiş :)
    Sizlerde çok hoş görünüyorsunuz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne guzel Ilknurcum, buralardan hayranlikla acik da kiskanarak izliyorum blogger bulusmalarinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Fransa'ya geldiğimde bir blogger buluşması yaparız seninle, ne güzel olur ;)

      Sil
    2. insallah canim beklerim her zaman

      Sil
  5. çok güzel bir mekanda çok güzel bir etkinlik olmuş katılanlar da harika zaten daha en olsun :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Eğlendik gerçekten de...

      Sil
  6. Ne güzel bir etkinlik olmuş Ankara-Konya buluşması :) Herkesin çok eğlendiği yüzlerin gülümsemesinden belli oluyor. İnşallah başka bir etkinlikte görüşürüz. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  7. Mis kokulu rengarenk bir etkinlik olmuş.
    Harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gerçekten de öyleydi :)

      Sil
  8. üniversiteyi konyada okumuş biri olarak duygulandım şimdi :) Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum sevgilerle http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...