Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Mart 2015 Pazartesi

Balmy Bebek Eldiveni ve Balmy Natural Peeling Disk Seti

 
Geçtiğimiz hafta, sizlere Gan Tekstil'den yaptığım alışverişimden bahsetmiştim. Hepsini de merakla kullanmaya başladım ve alışverişimde yer alan 2 üründen hemen bahsetmek istiyorum sizlere.



1- Balmy Bebek Eldiveni:

Gökçe doğduğundan beri bugüne kadar çoğunlukla yumuşak bebe süngeri ve nadir de olsa yumuşak bebe ipinden el örgüsü lif kullandık. Piyasada satılan süngerlerin birçoğunun %100 doğal olmadığını öğrendiğimde biraz hayal kırıklığına uğramıştım doğrusu. "Doğal deniz süngeri" adı altında satılan süngerlerin bile doğal olmadığını bildiğimizden, en iyisi "güneyde yapmayı planladığımız yaz tatilinde ya da bir yurtdışı seyahatinde alırız" düşüncesiyle erteledik biraz.

Gan Tekstil alışverişim sırasında gördüğüm bu bebek eldiveni dikkatimi çekti. "%100 bambu elyafından özel olarak dokunduğu" bilgisini okuduğumda da hemen aldım.



Anti-alerjik özelliğinin olmaması ve kimyasal içermediği bilgisi, biraz daha içimin rahatlamasına yol açtı. Ürün elime geçtiğinde de yumuşaklığına ciddi anlamda hayran kaldım. Kullanırken resmen "yok gibi" hisse bayıldım. Eldiven şeklinde tasarlandığı için kullanımı da çok rahat.



Kullandığımdan beri Gökçe'de herhangi bir alerjik reaksiyon gözlemlemedim, cildinin tahriş olduğunu da görmedim. Detaylı incelemeyi buradan yapabilirsiniz.

2- Balmy Natural Peeling 3'lü Disk Seti:

Son zamanlarda özellikle yüz bölgemdeki kan dolaşımını hızlandırmak, ödemi azaltmak ve cildimin gerginliğini sağlamak için yüzümde bazı egzersizler yapmaya başlamıştım. Alışverişim sırasında siteyi incelerken aynı zamanda peeling etkisi de yapan bu diskleri görünce işe yarayacağı düşüncesiyle bu ürünü de hemen sepete atmıştım.



%100 doğal Loofah bitkisinden elde edilen bu diskleri elime geçtiğinden beri kullanıyorum ve ıslatarak yüzüme masaj yapıyorum. Kan dolaşımını hızlandırdığını ve cildimdeki ölü derileri temizlediğini gördüm. Düzenli uygulama ile ödemi azaltacağına inanıyorum.


Ürünü incelemek için burayı tıklayabilirsiniz.

Gayet uygun fiyatlı olarak satışa sunulan bu ürünleri ben sevdim. Sizin de bu ve benzeri şikayetlerinize çözüm olacağına inanıyorum.




24 yorum:

  1. Bebek eldivenine hemen baktım. Yakında yenge oluyorum. Onlara bir tane hediye edebilirim. Fiyatı da çok uygunmuş. Aldıklarınızı güle güle kullanın. :D www.acemiden.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tebrik ederim :)
      Tüm ürünlerin fiyatları gerçekten çok uygun, sevgiler...

      Sil
  2. İkiside güzel,bebek eldiveni çok yumuşak görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz yumuşak :)
      Biz bile kullanabiliriz, neden olmasın?

      Sil
  3. Ürünler güzel ve fiyatları ise çok uygun..

    YanıtlaSil
  4. bebek eldiveninden ben de alacağım, paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güle güle kullanın o halde :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Bebek eldiveni güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Bebek eldivenini sadece bebişlere mi kullanacağız. Ben de kendime alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tabii, sen ve hassas cilde sahip sahip herkese öneririm :))

      Sil
  7. Komşumun torununa hediye almak istiyordum. Çok güzel olacak birkaç ilave ile şahane olacak.

    Güzel fikir için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Bebek eldivenini kendime alacağım rengini çok beğendim :) Ama peeling diskleri biraz sert gibi göründü gözüme cildi tahriş etmiyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım, sıcak suda ıslatıp iyice yumuşamasını bekliyorum, ardından çok da fazla bastırmadan kullanıyorum.
      Eldivenini şimdiden güle güle kullan :))

      Sil
  9. bebek icin olanini kendine aldin sandim, cok güzelmis :) hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Vivacım, haha bir sonraki siparişe neden olmasın ;)
      Sevgiler...

      Sil
  10. İyi günlerde kullanın güzel bir hediye olabilir fiyatı ve kullanışlı oluşuyla ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle. Hem uygun fiyatlı, hem de kullanışlı ürün bulmak zor...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...