Bak Bakalım Blogumda Var mı?

31 Ocak 2013 Perşembe

CM101MMXI FUNDAMENTALS

Son haftalarda hastane işleriyle çok haşır neşir olmuş ve 1 haftamı da hastanede yatarak geçirdiğimi burada anlatmıştım. O kadar sıkılmıştım ki, sevgili eşim bana daha fazla afakanlar basmasına izin vermedi ve beni bu akşam dışarı çıkardı.
Ankamall'de biraz gezindikten sonra Cem Yılmaz'ın stand-up gösterisinin sinema versiyonunu izledik.
Sevgili Cem'in eğlenceli tarzı, kendine has üslubu, rahatlığı, müthiş gözlem yeteneği, çenebazlığı ve hayata dair detayları o çok beğendiğim anlatım tarzıyla birleştirdiği gösteri-filmde beni gerçekten çok eğlendirdi. Özellikle 2. yarıda gülmekten karnıma ağrılar girdi  :))

Cem Yılmaz yani sonuçta, eğlenceli vakit geçirmek isteyenler, hala vizyondayken kaçırmayın derim ;)

Dipnot: Fotoğraf, internetten alıntıdır.

29 Ocak 2013 Salı

Çok Şekerliyim...

Herkese merhaba,
Biraz önce, izleyicisi olduğum blogları uzuuun uzun okuma fırsatı buldum, kendi blogumu ve sizleri de ne kadar özlediğimi farkettim. Çok alışmışım ben sizlere...
Artık, gebeliğimin 26. haftası içerisindeyim. Yaklaşık 20 gün önce 50 ml'lik şeker yükleme testi yapıldı ve kan şekerim yüksek çıktı. Birkaç gün sonra ise bu defa 100 ml'lik şeker yüklemesi yapıldı ve sonuç; şeker oranım yine yüksek.
Acilen hastaneye yatırıldım, insülin ve diyete başlanarak kan şekeri düzeyim normal seviyeye getirilmeye çalışıldı. 1 haftanın ardından bugün taburcu oldum ve şimdi çook özlediğim evimdeyim.
Şeker düzeyim hala istediğimiz seviyede değil fakat en azından acil durum alarmı vermiyorum şimdilik :)
Biraz daha dinlenmek üzere evimde olucam. Diyet yemekleri ve insülin de en yakın arkadaşlarım :)
Şimdilik bu şekilde bir ses vereyim dedim. Bu arada, yokluğumda mesaj göndererek beni merak eden ve soran arkadaşlarıma teşekkürler.

Dipnot: Fotoğraf, internetten alıntıdır.

8 Ocak 2013 Salı

Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Sütü

Bu ürünü kullanmaya başladığım andan itibaren ilk düşüncem neyse, değişmedi. Dolayısıyla kesin kararımı vermiş olarak bu yazıyı gönül rahatlığıyla yazabilirim :)
Nivea'nın normal ve karma ciltlere yönelik olarak çıkarmış olduğu bu serinin vaadi; cildi temizlemesi, yoğun nem vermesi ve cildi makyaj ve kirden arındırması. Ürün, sıvı kıvamlı ve güzel kokulu. Kullanımı ise; pamuğa bir parça döküp cildinize yediriyorsunuz, ardından tonik ya da suyla temizliyorsunuz.
Bu sütü yukarıda belirttiğim şekilde 4-5 defa pamukla uygulamama rağmen bir türlü istediğim performansı yakalayamadım.  Evet, mis gibi kokuyor, evet cildimi gerçekten müthiş derecede nemlendiriyor, fakat cildimi yeterince iyi temizleyemiyor. Ambalajında, yumuşak formülü sayesinde göz çevresinde de kullanılabildiği yazdığı için ben de göz makyajı temizleyicisi olarak kullanmayı denedim. Waterproof maskaraları bile gayet rahat bir şekilde temizledi ve göz çevresini gayet güzel nemlendirdi. Ben de bu sütü, göz makyajı temizleyicisi olarak kullanmaya karar verdim.
Ürün fiyatı hakkında net bilgim yok, zaten bu sütü de sevgili ÇatıKatıDuygu'nun blog çekilişinde kazanmıştım. Sayesinde ürünü deneme fırsatım oldu, tekrar teşekkürler...

Tavsiye Meleği, Kızına Cici Aldı

Sizlere Tavsiye Kanalı'ndan ve bu platformun nimetlerinden burada bahsetmiştim. Tavsiye Kanalı, üye olanlara "Tavsiye Meleği" diye hitap ediyor ve açıkçası bu çook hoşuma gitti :) Yılbaşı öncesi, sözkonusu siteden tüm tavsiye meleklerine, Bonubon.com sitesinde kullanılmak üzere 20,00 TL'lik hediye çeki gönderildi. Ben de hamile bir "Tavsiye Meleği" olarak, bu çeki, miniğim için değerlendirdim ve daha önceden oluşturduğum alınacaklar listemde bulunan kangurudan satın aldım.

Markası Chicco ve aldığım dönemde özellikle internet alışveriş sitelerinde çok araştırdım, en uygun fiyatlı olarak Bonubon.com'dan indirimli olarak 50,00 TL'ye satılan kanguruyu, hediye çekimi kullanarak 20,00 TL daha indirimli+5,00 TL kargo olarak satın aldım. Dolayısıyla, bu alışveriş benim için ekstra karlı oldu.

Karşımıza çıkmak üzere son hazırlıklarını tamamlamak üzere olan Tavsiye Kanalı'na hala üye olmadıysanız, fırsatları kaçırmaya başladığınızı hemen hatırlatayım :)

7 Ocak 2013 Pazartesi

En Sonunda...

Herkese iyi haftalar dileyerek başlamak istiyorum yazıma :)) Uzunca bir süredir, bebeğimin odası için mobilya bakıyordum. Şöyle uzun süre kullanılabilecek, takım içerisinde sadece beşik değil; bi süre sonra yatak olarak da kullanabileceği fonksiyonel birşey olsun diye bakınıyordum. En sonunda içime sinen, çok beğenerek aldığım bebek odası takımına sahip oldum :))


Çok fazla mobilya ve marka inceledim ama en sonunda, son dönemlerde yükselen çizgisi ve kalitesi nedeniyle Belis Mobilya'yı tercih ettim. Dolabı 3 kapılı istedim, çünkü uzun bir süre kullanacağımız için çok gözlü dolap ancak yeter diye düşündüm.
Mobilya rengi olarak özellikle beyaz rengi tercih ettim; çünkü sticker ile farklı süslemeler yapabilirim, renginden sıkıldığımda mobilyaların rengini değiştirebilirim, hatta böyle sade bile kullanabilirim. 20-25 gün içerisinde bu cicilere kavuşuyoruz, şimdi sırada odanın rengini değiştirmeye geldi...

5 Ocak 2013 Cumartesi

Kampanyaİnsanı'ndan Güzel Sürpriz...

Burada sonucunu açıkladığım yılbaşı çekilişimin kazananı, kendisine Cuma günü ulaşan ödüllerim hakkında facebook sayfasında çok hoş bir yazı hazırlamış. Kendisini buradan tekrar tebrik ediyor, şansının yıl boyu devam etmesini diliyorum :))

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.347838575324207.82863.100002942031093&type=1


3 Ocak 2013 Perşembe

İrmik Helvası

Günün bu saatinde canımız ne ister? Ya da hanımların meşhur sorusu: "Bugün ne pişirsem?" Benim canım irmik helvası çekti. Evet biraz yağlı ve evet biraz tatlı ama, son 2 hafta sonumuzda yaptığım ve ölçülerinin tam olması nedeniyle tadı muhteşem olan aşağıdaki ciciyi canım çekti. Tarifini de hemen sizlerle paylaşayım. Yalnız, dediğim gibi, ölçüleri değiştirmeyin yoksa tadı bozuluyor. Tarif sahibi, meşhurum idolüm Oktay Usta.
Malzemelerimiz şunlar:
1- 125 gr tereyağı/margarin,
2- 2 çorba kaşığı dolmalık fıstık,
3- 2 su bardağı irmik,
4- 2 su bardağı toz şeker,
5- 2 su bardağı süt,
6- 2 su bardağı su,
7- 2 çorba kaşığı sıvıyağ.

Yapılışı ise çok basit: Tenceremize tereyağı ve sıvıyağımızı alıyoruz, tereyağımız kısık ateşte eridiğinde üzerine irmik ve dolmalık fıstıkları ekleyip kavuruyoruz, ne zamana kadar? Dolmalık fısrtıklar kızarana kadar.
Bu arada başka bir tencereye süt, toz şeker ve suyu koyup kaynatıyoruz. Kaynadıktan sonra diğer tenceredeki irmiğimizin üzerine döküp ara ara karıştırıyoruz. Dikkat, her ikisi de çok sıcak olduğu için ocağınız batmasın, eliniz kolunuz yanmasın.
Süsleme işine gelince, tamamen hayal gücünüze kalmış. Ben, çukur bir kaba biraz ılık halde bulunan helvadan koyuyorum. Üzerine vanilyalı dondurmayı yayıyorum, üzerini tekrar irmikle kapatıyorum ve tabağı ters çeviriyorum. Üzerine hindistan cevizi, tarçın, çikolata sos, yanına tekrar dondurma ne isterseniz, nasıl isterseniz süsleyip öyle servis edin.
Nasıl olursa olsun, tadı gerçekten muhteşem oluyor...
Mmmmm.... (Evde irmik var mıydı??? )



2 Ocak 2013 Çarşamba

Taze Bittiler- 27

Yılın ilk "Taze Bittiler" postunu hemen yayınlamak istedim. Bitirdiğim ürünler, gördüğünüz ve daha önceki postlarımda da belirttiğim gibi daha çok deneme boy ürünlerden oluşuyor. Hem, ürünler hakkında bilgi sahibi oluyorum, hem çekmece ve dolaplarım biraz daha boşalıyor, hem de elimdeki deneme boy ürünleri bitiriyorum. Hadi ürünlere bakalım:
1- INNOVA Maske: Tek kullanımlık bir üründü ama ben bu "tek kullanımlık" diye tabir edilen ürünleri 2 kez rahat kullanıyorum. Bu ürün; karma ve yağlı ciltler için canlandırıcı ve derinlemesine temizleyici özelliği bulunan bir maskeydi. Maskenin vaadi; siyah noktaları temizlemek, gözenekleri sıkıştırmak, cilt dokusunu güçlendirmek ve yogun cildi canlandırmak. Ürün yeşil renkte ve koyu kıvamlı. Ayrıca mis kokulu. Sürdüğünüz andan itibaren cildinizde kuruyor ve cildinizin gerilmesini sağlıyor. 20 dakika bekletip yüzünüzü ılık suyla temizlemeniz gerekiyor. Her ne kadar ben 2 defa kullansam da tek kullanımlık bu boyunda yukarıda saydığım vaatleri yerine getirip getirmediğini anlamak pek mümkün değil. Orjinal boyunu almak en sağlıklısı sanırım iyi bir değerlendirme için.

2- Garnier 3'ü Bir Arada Numunesi: Elimdeki ürünler bittiğinde kesinlikle orjinal boyunu alacağım bir ürün. Hem cilt temizleyicisi, hem peeling, hem de maske olarak kullanabiliyorsunuz. İçindeki mikro tanecikler sayesinde cildiniz daha temiz oluyor.

3-Naturel Badem ve Susam Yağları: Gebeliğim süresince düzenli olarak kullanmaya çalıştığım yağlar. Bunları sırayla kullanıyorum. Cilt tarafından emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Ayrıca kokuları da kesinlikle ağır değil.

4- Bioderma Sensibio H2O: 2'li paketin sonuncusunu da bitirmiş oldum. Bu ürün üzerine bişiy söylemeye gerek var mı?

5- Avon- Anew Clinical Berrak Görünüm Veren Serum: Koyu renk lekelerle mücadele eden ve cilde parlaklık veren krem. Geçtiğimiz ay, aynısından 1 tane daha bitirdiğim için cildimde işe yaradığını rahatlıkla söyleyebilirim. Bu ürünün orjinal boyunu almak isteyenler dikkat; kremi gece kullanmalısınız, sabah ise mutlaka ama mutlaka güneş kremi ;)

6- Vichy Idealia Krem Numunesi: Gözenek görünümünde azalma, eşit cilt renk tonu ve ilk kırışıklı görünümünde azalma vaatlerini 2 kullanımda yerine getirip getirmediğini söyleyemem tabii. Ancak, bu Fransızlar, ürünlere muhteşem kokular eklemiyorlar mı...

7- Tekli Göz Farı: Vallahi, tekli de olsa bitirdim :) Dokusu gayet yumuşak, çook tatlı bir eflatun tonuydu. Eldekilerle devam, yeni cici almıyorum :)

8- GoldenLady Boombastic Maskara: Ürünü sizlere burada tanıtmıştım. Gayet başarılıydı.

9- Bioderma Sebium AKN Günlük Bakım Kremi: Geçtiğimiz ay da bu numunelerden kullanmıştım. Her biri 5'er ml'den toplamda 25 ml, bu da yarım kavanoz ediyor. Cildime gerçekten çok iyi geldi, rahatlattı, yumuşattı, cildime parlaklık kazandırdı ve iyi bir bakım sağladı. Elimdeki kremler bitsin, alınacaklar listesinde bu cici.

10- Bioderma Sebium Foaming Jel Temizleyici Numuneleri: Ufacık tefecik göründüğüne bakmayın, 1 numunesi bana tam 1 hafta yetti. Karma ve yağlı ciltlerin kullanımına yönelik bu temizleyici ciltte siyah nokta oluşmasını engelliyor. Elimde köpürtüp cildimi temizledim, cildi gıcır gıcır yapıyor :)

11- Avon Numune Ruj- Iced Coffee: Orjinal boyunu kullanmaya başladım, yarın blogumda...

By PASTEL-Parfümlere Kimse Karşı Koyamaz


1 Ocak 2013 Salı

Yılbaşı Çekilişim Sonuçlandı

Eveeet, herkese mutlu yıllar dileyerek başlamak istiyorum söze. Son birkaç gündür rahatsızlığım nedeniyle bloguma giremedim, hatta yeni yıla bile raporlu olarak hasta yatağımda girmek zorunda kaldım maalesef... Neyse ki, bugün biraz ayaklandım da hemen blogumla ve çekilişimle ilgileneyim dedim.
Öncelikle katılım için teşekkür etmek istiyorum. Tahminimden fazla katılım oldu ve bu da beni çok mutlu etti. En kısa sürede yeni bir çekilişle karşınızda olucam ;) Toplam katılım sayısı; 69. Fakat, bunların içerisinden 6 tanesini blogumda yayınlamadan geçersiz olarak saydım, çünkü sevgili ilknur ve kübra'nın herhangi bir yerde duyurusu olmadığı, zeynep üstün, muhsine durmuş, halime ve onur inci'nin de her 2 bloguma da izleyici olma şartını yerine getirmediğini tespit ettiğim için çekilişe dahil etmedim. Hatta bu konuda buradaki postumda da sizleri bilgilendirmiştim.
Gelelim, çekiliş postunda yayınlanan yorumlara...
Katılanlarla ilgili bir liste hazırladım ve bu yorumlar içerisinden de 14 tanesini, aşağıda belirttiğim gerekçeler nedeniyle geçersiz saydım.
aslıhan, hayal, arwen, didem kçk,  leylaemirgökhan, kübra baran, neşe kılavuz, selda akçay, handan ve çakıltaşları; vermiş oldukları linklerde çekilişimin duyursunu yapmadıkları için elendiler.
tuğba yıldırım, amigurumi aşkına ve gizem bayraktar da bloglarımdan en az birine ya da her ikisine izleyicim olmadıkları için elendiler.
Son olarak da 1 kişi 2 defa katıldığı için, bir başvurusunu eledim. Son durumda, başvuru şartlarını yerine getirenlerin sıralaması aşağıda: 
1-pelin
2-lilishindunyası
3-cangz
4-undenied
5-Tuba Sanal
6-KUMRAL28
7-Damla
8-Asiye Demiral
9-kampanyainsani
10-Ya Nasip
11-Ayşenur
12-Ayşe
13-sevgicini
14-Kusan kız
15-coco-jelly
16-yasemin saygı
17-ceylis
18-rüya
19-Bernus Ecer
20-hayriss h.o.
21-ece
22-suskun1genc
23-mehpare01
24-deniz öz
25-Esmer Güzeli
26-kmp hippie
27-sevda s.
28-Saadet-i Müstesna
29-oğuz akdeniz
30-gentoo
31-magrat
32-Şenay Gazoz
33-suzan7814
34-DenizDeNerde
35-Aslı
36-AliceMakyajDiyarında
37-AyŞeGüL
38-durubaby
39-yeşim
40-Tuğçe Yalaz
41-birmakyajbloguyazarı
42-lobelia
43-sera mira
44-Özlem
45-AYBUKE067
46-kıyıda yazar
47-şeyma ölmez
48-MsD
49-sineminbaharı

Kalan 49 kişi için Random'da yaptığım çekiliş sonucu kazanan ise;
 "kampanya insanı"  tebrik ediyorum seni, yeni yılda da bol şans :) Bana 3 gün içerisinde iletişim bilgilerini ulaştır lütfen...Cuma akşamına kadar vaktin var ;)






Yazılarım E-mailinize Gelsin ;)