Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Aralık 2012 Pazartesi

Tavsiye Meleği Oldum :))

Geçtiğimiz günlerde mailime gönderilen e-posta sayesinde tanıştım Tavsiye Kanalı ile. 2013 yılı Ocak ayında yayına başlayacağı bildirilen site için tavsiye melekleri aranıyor. Amaç, tarafınıza ücretsiz olarak gönderilecek ürünler hakkında yorumlar yaparak görüşlerinizi paylaşmanızı sağlamak. Siteye üyelik için buradan
Şimdilik sadece bayanların üyeliklerinin kabul edildiği bu platforma daha sonra herkes katılabilecek. Vakit kaybetmeden üye olun, ürünleri ilk önce siz deneyin :)

6 yorum:

  1. Siz melek Tavsiye meleği oldunuz, biz de multu olduk:)

    Desteğiniz için çok teşekkür ediyoruz.

    Ocak ayında görüşmek üzere,
    Renan Tavukcuoglu

    YanıtlaSil
  2. Ne güzell :) Karşılık beklemeden birşeyler yapmak çok güzel gerçekten de. Bende başvuruda bulundum bana daha cevap gelmedi. Sabırsızlıkla cevap bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Renan Hanımla irtibata geç istersen Goncacım, hemen dönüyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Hemen ulaşıyorum :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ben de başvurdum ama bana cevap gelmedi :(

    YanıtlaSil
  6. Renan Hanımla irtibata geçtin mi Rüyacım???

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...