Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Temmuz 2013 Salı

Lohusa Tacı Yap(mış)tım

Doğum öncesi yapmış olduğum hazırlıklardan biri de lohusa tacıydı. Hastanede kullandığım geceliğimin bandanası vardı ama ben bir de ayrıca lohusa tacı kullanmak istedim. Bunun için, yine arayışa geçtim, evdeki malzemeleri ortaya döktüm ve içime sinen bir taç yaptım. Nasıl yaptığıma gelince;
Öncelikle evde, bir kenara atılmış tacı, kırmızı kurdeleyle silikon yardımıyla kapladım.
Ardından, gümüş renkli başka bir kurdeleyi aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz şekilde "hayalet ip" denilen iple diktim ve katları birbirine sabitledim.
Bu kurdeleyi de taca sabitledikten sonra sıra tacın üzerini süslemeye geldi. Kurdeleden yapılmış minik çiçekler, yeşilken ojelerimle boyadığım boncuklar ve tabii ki uğurböceği, tacımın diğer süslemeleri oldu.
Eldeki malzemeler, benim hayal gücümle birleşti ve lohusalık dönemimde çok severek kullandığım tacımı oluşturdu :) Siz nasıl buldunuz?



2 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...