Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Mayıs 2018 Salı

L'rouge Propa Ürünleri Hakkında...

2 farklı etkinlik sayesinde tanıştığım bir marka olan L'rouge Propa ve ürünleri hakkında biraz bilgi ve deneyim yazısına ne dersiniz?
Katalog ile satış yapılan ve kariyer planları bulunan kişiler için güzel bir fırsat olduğunu düşündüğüm marka L'rouge, yerli sermayeli bir firma. İlaç tedariğinin yanısıra, katalog ile parfüm, kozmetik ve temizlik ürünlerinin satışını gerçekleştiriyor.




Genel olarak ürün içeriklerinde bitkisel yağlar, vitaminler ve bitki ekstratları bulunuyor. Hayvansal yağ ve SLS, SLES gibi zararlı maddeden uzak ve hayvan dostu marka gün geçtikçe satış ağını da genişletmekte.




Markanın, deneyimlediğim ürünlerine gelince...Önce vücut bakımından başlayalım...
1- L'rouge Deo Spray: Marka ürünleri arasında favorim diyebilirim.  Terlemeyi değil; ter kokusunu önleyen bu deo spray, sıvı formda ve top başlığıyla kolayca uygulanıyor. Çok hoş kokulu spray, sonrasında uyguladığınız parfüm kokusunu kesinlikle bastırmadan iyi bir şekilde koruma sağlıyor. İçerisinde alüminyum, klorür ve paraben barındırmıyor.  Gün içerisinde tazelemeye ihtiyaç duymadan mis gibi bir gün geçirmek isterseniz mutlaka bu sprayi deneyin derim.

2- L'rouge Feminine Intimate Gel: Genital bölge temizliği için son dönemlerde birçok markanın temizleme ürününe rastlar ve kullanır olduk. Cildin doğal florasını bozmadan, günlük kullanılabilen jel, enfeksiyon oluşumunu önlemek ve sağlıklı kalabilmek için önemli ürünler arasında yerini alıyor. Harici olarak kullanılabilen ürün alkali ve sabun içermiyor, genital bölgeyi tahriş etmeden temizliyor, hastalıklara karşı iyi bir koruma sağlıyor.
3- Bal-Süt-Vanilya Özlü Duş Jeli: Cildi iyi temizlemesinin yanısıra kolayca ciltten arınmasını çok beğendiğim ürün gayet de bereketli. İçeriğindeki 3 ürünün karışımından dolayı çok beğenerek kullanan vardır ama bence bal ve vanilya bileşimi bir duş jeli için biraz ağır kaçmış. Bal-süt ya da Süt-vanilya yeterli ve gayet de güzel bir koku oluşturabilirdi...
4-5- L'ouge Bebek Şampuanı- L'rouge Bebek Losyonu: Markanın "İlk Adım" serisinde yer alan bebek şampuanı ve bebek losyonu, Paraben, SLES, sodyum klorür, Phenoxyethanol ve hayvansal yağ içermiyor. Cildi kurutmayan ürünler, yenidoğan bebeklerin de kullanımına uygun.

Her ikisi inanılmaz hoş ve bebeksi bir kokuya sahip ürünler, uygulanan bölgeyi yumuşacık yapıyor ve kalıcılıkları yeterli. Çeşitli vitaminler ve bitki ekstraktları bulunan ürünleri, bebeklerinin sağlığını düşünen anneler için özellikle öneririm.
6- L'ouge Propa Dudak Bakım Jeli: Dudaklarını ince bulanlar ya da dudaklarının daha dolgun olmasını isteyenler iyi bir alternatif olan bu jel, likit ama yoğun bir formda. Renksiz ve mentollü yapıdaki jel, uygulandıktan hemen sonra dudaklarda karıncalanma hissi veriyor ve kısa süre içerisinde de dudak çizgilerini belirginleştirerek dudakları dolgunlaştırıyor. Etkisi gün boyu sürmediğinden günde birkaç kez uygulanabilen ürün, ruj ya da gloss öncesi kullanılmalı.
7- L'rouge Ruj(Rosy-818): Markanın renkli kozmetik ürünleri arasında yer alan ürün; metalik ya da ışıltılı olmayan, ancak içerisinde belli belirsiz simler barındıran ruj, bildiğimiz klasik ruj kokusunda. Kırmızı ve siyah renklerden oluşan şık ambalajdaki ürün, renk tonu olarak dudaklarımda göründüğü gibi durmadı ancak beyaz tenlilerde bu rengin muhteşem olacağını düşünüyorum.
8- L'rouge Classic 110 Mimoza Kokulu Bulaşık Deterjanı: Markanın denediğim son ürünü elde bulaşık yıkayanlar için mis gibi mimoza kokulu bu deterjan. İyi temizleyen ve kolay durulanana deterjan, az bir miktar kullanarak yeterli bir temizlik sağlıyor.

Siz, marka ve ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz, ürünlerle ilgili deneyimleriniz oldu mu?
 

18 yorum:

  1. Çok rastlar oldum merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan vanilyalı duş jeli çok güzeldir diye tahmin ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. Dudak dolgunlaştırıcısını kullanıp oldukça beğenmiştim. Deo sprayi de çok kişiden okudum, onu deneyeceğim sanırım. Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de beğeneceğine eminim onu Başakçım, sevgiler...

      Sil
  4. Sayende yeni bir marka ogrendim canim.
    Yararlı bilgiler için tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Deo sprey benimde favori ürünüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Yasemincim, çok beğenilen ürünleri arasında...

      Sil
  6. ay ben farfklı duş jelleri delisiyim yaaa deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  7. L'rouge daha önce birkaç ürünü deneme şansım olmuştu. Deo sprey,duş jeli ve dudak bakım jelini merak ettim,bakayım bir ara tekrar sitesine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka incelemeni öneririm Yeşimcim, başarılı bir marka :)

      Sil
  8. yeni çıkan ürünlerini ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  9. O deo spreyden 4 tane bitirdim ve bayılarak kullanıyorum. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşegülcüm, ben de çok severek kullanıyorum :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...