Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Ocak 2018 Pazartesi

So'Bio Etic Organik Aloe Vera Nemlendirici Misel Su

Hepinize mutlu haftalar...

Cilt temizliğinin iyi bir makyaj, bakımlı ve güzel görünen bir cilt için gerekliliğinin hepimiz farkındayız. Peki ya cilt temizliği adına kullandığımız ürünler? Onlarca marka ve çeşitli ürünler arasında yerini alan Fransız markası olan ve organik cilt temizleme ürünleri arasında bulunan So'Bio Etic hakkındaki deneyimlerimi okuyacaksınız birazdan...

Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun misel su, organik tarımla ve doğal olarak elde edilmiş. İçerisinde bulunan organik aloe vera ve mavi kantaron suyu sayesinde cildi temizlerken nemlendirme ve yatıştırma özelliğine sahip.
 
So'bio Etic Organik Aloe Vera Nemlendirici Misel Su, sanıyorum aloe veranın etkisinden olsa gerek yumuşak yapılı. Cildi gerçekten tahriş etmeden temizliyor, ardından tonik kullanımına gerek bırakmıyor. Bio ve Ecocert sertifikalı ürün, sülfat, benzofenon, BHA, etilheksil metoksisinnamat, triklosan, fenoksietanol, paraben, silikon ve sülfat gibi birçok zararlı madde içermiyor. Ayrıca, ürün içeriğinde parfüm yerine esansiyel yağlar bulunduğundan, kokusu neredeyse yok gibi.
Göz ve dudak makyajı temizliğinde de başarılı bulduğum misel su, cildin PH dengesini de bozmadan, ciltle uyumlu bir şekilde temizlik sağlıyor.
 
2007 yılından bu yana "%1 For the Planet" derneğinin üyesi olan ve kazancının %1'lik kısmını çevrenin korunması için projeler geliştiren bir Kuruma bağışlayan So'bio Etic markasının, cilt bakımı ve temizliğine yönelik pek çok ürünü bulunuyor. Ayışığı Organik sitesinden temin edebileceğiniz ürünler, bence kendi sağlığınıza da iyi bir yatırım ;)
 
Gününüz güzel geçsin ;)

20 yorum:

  1. guzel ve yararlı bır urune benzıyor :)

    YanıtlaSil
  2. hiç denemediğim bir ürün...

    YanıtlaSil
  3. Misel su kullanmadım ben hiç.Ama bu ürünün içeriği ve sosyal sorumluluk projeleri hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  4. yeni bir marka daha tanımış olduk böylece :)

    YanıtlaSil
  5. Misel suları çok başarılı buluyorum bende de Garnier'in var oldukça memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. içeriği ve etkileriyle güzel bir ürüne benziyor..inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Nilgüncüm, aklında bulunsun...

      Sil
  7. Ben bu markayı hiç kullanmadım canım ,içerik olarak çok güzel bir ürün. Misel suları genel olarak seviyorum. Güle güle kullan demek istiyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemincim, aklında bulunsun senin de ;)

      Sil
  8. Cilt temizliği için güvenle kullanılabilecek bir ürüne benziyor..

    YanıtlaSil
  9. Ben de bunlardan kullanıyorum artık.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...